gruer meg til UL i morgen.

Solsikke2016

Glad i forumet
Er 6+2 i dag, og skal inn i morgen tidlig.
Har ingen gode erfaringer med UL, verste sjokk var en BO oppdaget i uke 9. Inntil da visste jeg ikke at BO fantes.
Er 5 gang jeg er gravid, og har mistet hver gang før.

Er kvalm, har ingen blødninger, hadde fin stigning på hcg da jeg målte det for 1,5 uke siden, og fikk 3+ på digitale forrige uke.

Likevel gruer jeg meg. Synes "alle" andre poster flott UL bilder med blinkende hjerter, men har ikke hørt om noen inne på mai enda som har fått dårlig beskjed. Tenker da at jeg kanskje blir den....

Sukk, måtte bare dele bekymringen.....

Alt går nok bra skal du se! Jeg har mistet annenhver gang hittil. Mistet første gangen i MA, fikk en jente, sa, fikk en gutt.
Så er så spent nå. Ringte fastlegen for å få henvisning til tidlig ul siden jeg har fått det tidligere. Men kunnr ikke få time for henvisning før 29 (!!) Oktober. Ringte det andre legekontoret og får komme dit å ta tidlig ul kl13:)

Alt går nok bra skal du se! Jeg har mistet annenhver gang hittil. Mistet første gangen i MA, fikk en jente, sa, fikk en gutt.
Så er så spent nå. Ringte fastlegen for å få henvisning til tidlig ul siden jeg har fått det tidligere. Men kunnr ikke få time for henvisning før 29 (!!) Oktober. Ringte det andre legekontoret og får komme dit å ta tidlig ul kl13:)
Masse lykke til idag :) :)

Det kommer til å gå kjempefint skal du se! Ett eller 2 blinkende hjerter på ul i morgen:D

Hvordan gikk det? :)

Tusen takk
Alt såg bra ut. Men var ikke så mye å se. Hun viste ikke like mye som forrige legen gjorde da jeg gikk med lillebror

Skal du tilbake til ny ul da?? Hvor langt er du på vei??

Jeg var på ul på onsdag som var.. Jeg mente jeg var 6+4 på vei,men gyn mente jeg var kortere på vei.. Ca 5 uker, så hos meg så de bare fostersekken og plommesekken... Skal tilbake på ny ul til onsdag, så krysser fingrene for at det viser litt mer da:)

Back
Topp