Gruer meg til ul i morgen...

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Håper alt står bra til med min lille svømmer, men tenk om ikke alt er bra da??? Hvorfor tenker vi sånne dumme tanker?

Det hadde jeg å :-/ gruet meg og var redd noe var gale. Fantastisk følelse å få det overstått og faktisk få vite at alt står bra til <3

Tror det er normalt jeg å være litt bekymret :(

det går sikkert kjempe bra :)
jeg har utrolig nokk ikke hatt slike tanker enda, men tror det er siden jeg prøver å ikke tenke på det :P
neste uke er uke 12,så da kommer vell alle tankene :p

Jeg har ikke vært bekymret omtrent, men skal til legen i morgen, og når jeg begynte å tenke på DET, da begynte jeg å grue meg :P Mest fordi jeg tror han pleier å høre etter hjertelyden tidlig, og tenk om han ikke finner den! Skrekk og gru :P

Jeg skal i morgen jeg også, jeg gruer meg sånn at det kan ikke være sunt engang.

Tror ikke det blir mye søvn på meg i natt....heller.

Tror vi må slutte å bekymre oss sånn for alt....
Det er bare det at det er lettere sakt enn gjort ;)

Jeg både gleder og gruer meg til ul i morgen. Jeg har allerede vært en gang og sett at hjertet slo, men er redd nå også, det er jo enda så tidlig.

Man er nok bekymret for man vil ikke at det skal gå galt. Man har så lyst til at det skal vokse og gro at man blir helt tullete. Man blir livredd for at ting ikke skal gå den rette veien, da tenker man alle tankene man burde glemt. Det er så normalt at det er trist :p Vi burde bare gledet oss, men det er vel en ond sirkel. Man vil dette så stort, at når man vet sjansen er der for at noe skal gå galt, blir vi livredde, også klarer vi ikke fokusere nok på det gode.

"angsten" og bekymringen begynner i starten av svangerskapet og varer livet ut har jeg funnet ut... det skal ikke bare være enkelt hehe

"angsten" og bekymringen begynner i starten av svangerskapet og varer livet ut har jeg funnet ut... det skal ikke bare være enkelt hehe

Jepp, helt sant faktisk :P

Har nok noe med hva man har opplevd før også. Var ikke så redd da jeg gikk med første mann, men etter prøving i tre år og har mista noen ganger kjenner jeg at jeg har vanskelig or å tro! Gleder/gruer meg til å bli ferdig på ul i morgen!

Back
Topp