Gruer meg litt til tidlig ultralyd som blir innen noen dager. Er ganske bekymret for MA siden jeg av og til har hatt litt farget utflod og en del smerter i bekkenet når jeg går osv..kan være bekkenløsning men synes det var litt tidlig. Er førstegangsgravid og 9 uker på vei idag
Er så sikker mange ganger på at det har gått helt galt og så tenker jeg at alt går bra
Hadde dere/skal dere ha med mannen inn eller ikke? Går jo kanskje an at han sitter på gangen og isåfall kommer inn om det er liv der inne?
hakke akk så veldig lyst til at han skal se når jeg evt blir skuffa, kanskje litt teit men..
Og hvordan synes dere tidlig ultralyd gikk?
Er så sikker mange ganger på at det har gått helt galt og så tenker jeg at alt går bra
Hadde dere/skal dere ha med mannen inn eller ikke? Går jo kanskje an at han sitter på gangen og isåfall kommer inn om det er liv der inne? Og hvordan synes dere tidlig ultralyd gikk?

Satser iallefall på at alt går bra, ellers er jeg enda ung og har mange nye sjanser selvfølgelig. Men hadde vært kjempe morro om alt går bra nå. Tenk om jeg faktisk får se en liten krabat og hjerte som slår.. virker jo helt fjernt.
.
masse lykke til! Og mannen kan være der du ønsker, tenker jeg.
Det er bra du får en time i alle fall, er jo noe av det verste som finnes å bare gå og tenke "enn hvis" og være usikker. Men kjenner jeg gruer meg litt selv til tul, for vil jo at det skal være en positiv opplevelse. Jeg skal i alle fall ha med mannen, og er glad for at han helst vil være med på alt som har med graviditeten å gjøre
Det er jo hans baby og! Og han må få ta del i sorgen om det går galt, i så fall er jeg takknemlig for at vi er to om det. Det er det som blir riktig for oss, så må dere tenke på hva som blir riktig for dere.