gruer meg til sommeren.

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Jeg ser veldig mørkt på en sommer med oppblåst "babymage" (er veldig oppblåst nå). Gjør ingenting når jeg får en faktisk babymage. Syns det er ubehagelig å kun være 12-16 uker på vei, men se ut som om jeg er over 20. Er slank, så der viser veldig godt. Rotete forklart og sikker en teit bekymring, men det er en reell stressfaktor! Andre som tenker likt, Hehe? Eller er det noen som får litt mage allerede rundt uke 15?

Ja er litt i samme her.. Syns det er flaut siden det ikke er babyen som tar plass :p har fått masse kommentarer allerede på at det ser ut som jeg er mye lengre på vei enn 8 uker. Er første gangen jeg er gravid også og alle har jo meninger og synsinger om alt :p skal ikke være lett! Men tenker da at jeg får bare roll with the flow og prøøøve å ikke tenke så mye på det. Gleder meg ekstremt til å få babymagen da!!! :)

Ja er litt i samme her.. Syns det er flaut siden det ikke er babyen som tar plass :p har fått masse kommentarer allerede på at det ser ut som jeg er mye lengre på vei enn 8 uker. Er første gangen jeg er gravid også og alle har jo meninger og synsinger om alt :p skal ikke være lett! Men tenker da at jeg får bare roll with the flow og prøøøve å ikke tenke så mye på det. Gleder meg ekstremt til å få babymagen da!!! :)
Hehe, er faktisk flaut! gleder meg til jeg har en mage å ver stolt av!

Jeg gleder meg til denne sommeren for da er kanskje den slapsete mamma magen min fylt litt mer å denne gangen for en grunn hehe! Ble fort stor forrige gang!

Jeg ser og litt mørkt på sommeren..kommer bare til å se ut som jeg har spist aaalt for mye den siste tiden. Men som sagt over er jeg jo da 12 uker på vei og kan hvertfall si at jeg er gravid :)

Til sommeren tenker jeg at jeg bare skal ha den magen jeg har. Da er det offentlig spiker bryr meg ikke.

Syntes ikke man skal være så negativ over den magen man har jeg. Er ikke kroppen fantastisk? Lager ett barn av en sædcelle og ett egg. <3 bør kanskje heller tenke på det. Å ikke bry dere om hva de andre sier, denne sommeren har vi en grunn til å ha mage, vi behøver ikke tenke på alt vi dytter i oss (innenfor rimlighetens grenser) Ser kunn positivt på denne sommeren jeg. <3 Dette er min siste huleboer. Så denne skal nytes og ikke tenke at jeg er flau over magen min. <3

Jeg synes det bare er positivt. Bryr meg lite om hva folk mener, men har mam stor mage så ser man i hvert fall gravid ut. Ingen andre enn dem du kjenner veit hvor langt du er på. Jeg gleder meg til sommeren. Trenger ikke å tenke på å holde inn magen osv. Og sist fødte jeg i juli og da holdt jeg på å dø av varme.

Jeg er litt overvektig, så for meg tar det litt tid før det ser ut som jeg er gravid.

Sist gikk jeg høygravid i juli/august. Å det var varmt. Holdt meg inne med vifte den siste perioden :p

Skjønner hva du mener, med at du selv vet at det er luft, og ikke baby. Men så lenge det ser ut som babymage er det, som noen andre nevnte, få som vet hvor kort du er på vei. Til folk du ikke kjenner kan du jo lyve også, om de spør:p For min del synes jeg det er stas når man ser at jeg har baby i magen, selv om det ikke er selve babyen som har vokst seg stor. Uansett er jo magen der på grunn av babyen:-)

Det bryr jeg meg ingenting om.
Hvem bestemmer at sånn skal magen se ut når du er 20 uker på vei og ikke bare 15?
Noen får fortere mage enn andre. Vær stolt av den magen du har. Du bærer tross alt på ett mirakel :)
Ville syntes det var kjipere om jeg var 30 uker på vei uten noe synlig mage.

Dere sier mye lurt, og jeg vet det er en tullete bekymring. Har et anstrengt forhold til det hele, men det ordner seg nok. Ville jo aldri ha byttet det ut for noe :)

Vær heller stolt over hva du bærer i magen. Tviler sterkt på at andre tenker at "det der er foreløpig kun en oppblåst mage" :)

Nå er dette min 3. Graviditet men andre unge da så jeg får nok mage når sommeren er her :) er kun 12 uker i starten av juli f.eks men det er ikke umulig å ha mage så tidlig så da får man bare vente å se :)

Vær stolt av kroppene deres - nyt sommeren og kos dere ;) <3

gleder meg jeg, blir gøy med en liten baby bump :D jeg har vært høygravid på sommeren å det er slitsomt. varmt og ubehagelig det !

Back
Topp