Gruer meg til natten.

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Da er det straks sengetid , men blir vell en søvnløs natt ... jeg sliter så sykt med høyre hånd, hovner opp i fingrene som blir helt rar, håndleddet blir ondt å bevege på å resten av armen blir pyton å ligge på... har det slik på dagtid også men ikke så jævlig som på natten... lillegull legger som oftest rumpa å gjerne en fot ut til venstre siden så jeg får jo ikke til å ligge på den siden heller... noen som har noe råd?? Har ikke prøvd smertestillende. . Just wanna sleep

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nesten det samme her , gruer meg hver natt :( pga plager :( håper lille jenta mi kommer ut snart ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er ikke alene. Delvis sitter nå i sengen til jeg blir så trøtt at jeg ruller over .
Er hoven i henderne og den ene fingern har bare bestemt seg for at det skal prikke/dunke den.trodde først det var senebetennelse etter litt for mye strikking, men er rett og slettt bare at jeg er hoven.
Blir vel et par timers søvn, så er det opp å vandre litt i stua :-)

Hva Gjør dere når det blir slik da?? Har dere noen råd?? Har prøvd å fortalt JM at jeg er hoven og slikt både her og der men når hun lukker ørene så er det vanskelig å snakke om ting..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp