Gruer meg til mandag :(

hormondyret

Flørter med forumet
For da skal min kjære bort... Igjen.
Sist han var borte var da jeg fant ut at jeg var gravid. Da gråt jeg i 2 dager før han dro.
Blir nok noen tårer på mandag også. Takler ikke å være alene nå :(
Han skal bare være borte i 4 dager da men... Med disse hormonene er det lettere sagt enn gjort å tenke positivt :b

Uff, føler med deg! Men 4 dager kan gå veldig fort =)
Har selv nedtelling til søndag 13. Da kommer min kjære hjem etter å ha vært borte i 6 uker. Er ikke så fryktelig fan av jobben hans om dagen, men på en måte så er det greit at han ikke er her når jeg er på mitt verste, da får kattene og hunden gjennomgå så det synger etter....;p
Men om du finner noe å aktivisere deg med ihvertfall 2 av dem 4 dagene, ja da flyr tiden =)

Aaah, min skal også bort på mandag, så du har all min sympati. Han skal være borte i kun tre dager, da, men det er lenge når man er hjemmeværende med to små pluss en liten i magen som gjør mammas kropp noget upålitelig :P

Lykke til! Prøv å gjøre noen 'kose-ting', så har du  noen lysglimt å se frem til mens han er borte. Kanskje du kan lage deg noe godt å spise, se noe skikkelig jentete på tv, gjøre noe hobbystæsj osv!? Så går tiden noe raskere kanskje. :)

Back
Topp