Gruer meg til mandag... :(

LadyMom

Gift med forumet
Jeg er så utrolig bekymret, klarer å holde masken i hverdagen. Men daglig bekymrer jeg meg for hva som er galt med meg... Jeg har stikninger i magen, blir veldig ofte plutselig veldig kvalmen i ca ett min eller noe sånt. Jeg har tatt avføringsprøver som det har blitt testet positivt for blod.. skal inn på konsultasjon hos legen på mandag og er veldig nervøs...
Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men sitter her alene som vanlig og bekymrer meg, så ville bare lufte meg litt for noen...

Uff da:'(
Er det misstanke om ulcerøs collitt eller noe i den duren?
Masse lykke til!

Uff da :(
sender deg en klem!

smash skrev:
Masse lykke til!

Mannen min har det, og har samme symptomer som HI på gode dager...

Ønsker deg all hell og lykke! 

Masse lykke til og en stoooor klem sendes din vei !! :)

smash skrev:
Masse lykke til!

Hva er det?

Jeg vet ikke noe mer enn hva brevet sa. At testene viste positivt for blod og at prøven som var sendt til ullevål var forhøyet, uten at jeg vet hva det betyr. Så fikk jeg med laberatoriearket, men det forstår jeg ingenting av..

ladylovelylux skrev:

smash skrev:
Masse lykke til!

Hva er det?

Jeg vet ikke noe mer enn hva brevet sa. At testene viste positivt for blod og at prøven som var sendt til ullevål var forhøyet, uten at jeg vet hva det betyr. Så fikk jeg med laberatoriearket, men det forstår jeg ingenting av..

jeg googlet det nå... og det ser farlig likt ut som det... for sto også at jeg hadde høy crp og hvite blodlegemer. Og jeg har vært vanvittig trett i de siste ukene. Har til tider sovnet her mens lillegutt leker etter barnehagen, har lurt på om jeg var gravid, men det kan jeg konstatere at jeg ikke er. Og vanvittig muskel og leddsmerter, går til fysio, men blir ikke bedre...

Back
Topp