Gruer meg til legetime i morgen:(

Bringebær

Gift med forumet
Skal til legen i morgen pga bekkenet. Har jo som sagt bekkenløsning og har hatt det med de to første også. Går til fysio, men blir bare verre og verre. Har vært helt grusomt i helga, og er så vondt å sitte hele dagen foran pc. vondt å gå, sove sitte osv. huff, er redd hvordan dette ender. sist ville de ha meg på krykker på slutten, og har jo ikke noe lyst å ende i rullestol:( Men, så er jeg redd for at legen sier at jeg må sykemelde meg og evt hvor mye. vil helst jobbe så lenge som mulig, for er så utrolig kjedelig å bare ligge hjemme å venter i 6 mnd til! men er jo vondt å gå på jobb også, og så har jeg en mann som reiser mye, og to små å ta meg av når jeg kommer hjem. Mannen har akkurat vært borte ei uke å nå skal han vekk igjen. Uff, dette ble vist et langt syteinnlegg uten noen vedlig mening, hehe. Måtte bare klage litt:)

er lov å klage litt ;) er jo litt derfor vii har hverndre, så vi ikke klager hull i hodet på de rundt oss :P hehe! skal til legen selv i morgen og skal spørre om 40% jobb og resten svangerskapspenger.. da tror jeg at jeg kan jobbe en stund framover, fulltid er uaktuelt, da holder jeg ikke èn mnd til engang :/

Selvfølgelig er det lov å tømme seg her!!! Er derfor vi er her:) Du er først og fremst mamma, det er din viktigste jobb og det er det man skal ta mest hensyn til! Skjønner det er kjedelig å gå hjemme (er et stabeis selv som nekter å bli sykemeldt), men jobben må ikke gjøre sånn at man ikke orker privatlivet. Lykke til, bringebær, og klem til deg!

Uff-høres ikke ut som du har det så greit. Håper fysio i det minste får stagnert det for deg, og at du klarer å fungere litt!!! Lykke til hos legen!

Back
Topp