Gruer meg til jordmortime i morgen...

Felicidad

Gravid med # 1
Litt vanskelig å forklare, men jeg har en litt dårlig følelse hva angår svangerskapet. Klarer på en måte ikke å se for meg at jeg skal bli mor, klarer ikke se for meg at jeg skal gå høygravid osv. Har vært på 2 tidlige ultralyder pga. IVF (uke 8+4 og 9+4) og alt så fint ut, men allikevel så er jeg livredd for at vi ikke finner liv der inne.

Ekkelt når man får det for seg, altså... :(

Litt vanskelig å forklare, men jeg har en litt dårlig følelse hva angår svangerskapet. Klarer på en måte ikke å se for meg at jeg skal bli mor, klarer ikke se for meg at jeg skal gå høygravid osv. Har vært på 2 tidlige ultralyder pga. IVF (uke 8+4 og 9+4) og alt så fint ut, men allikevel så er jeg livredd for at vi ikke finner liv der inne.

Ekkelt når man får det for seg, altså... :(
Tror det er veldig vanlig å tenke sånn. Ikke uroe deg. Prøv heller å tenke positivt, det er best for både deg og babyen. Ikke tenk for mye, kroppen jobber med sitt, og den gjør alt den kan for å skape et friskt barn :)

Skjønner hvordan du har det, tenker sånn ofte selv. Etter blødninger og dårlig magefølelse er det vanskelig å se for seg at det skal gå bra. Men vi får bare håpe på det beste, og prøve å slappe av :)
Håper du klarer å senke skuldrene snart, og nyte graviditeten<3
Lykke til hos jordmor i morgen! :)

Etter å ha fått en fantastisk sønn, for så en MA i uke 10 for et halvt år siden, klarer jeg heller ikke å se for meg at jeg faktisk skal være så heldig å gå høygravid og føde et nytt barn. Men jeg sier til meg selv hver dag at nå vet jeg at jeg kan bli gravid, og akkurat nå er jeg gravid og super heldig. Det funker på de triste tankene som oftes, men skjønner hva du mener.

Prøv å slappe av og nyt tiden fremover:)

Jeg hadde også en merkelig følelse, men fant hjertelyden med angelsound, og nå kjenner jeg bittersmå tegn på liv der nede...så det går nok bra skal du se;)

Jeg var også sånn hele forrige uke,var på ul igår,satt å sov på venterommet fordi jeg har vært for nervøs til å sove de siste nettene..samtidig som jeg ikke føler meg gravid lengre..men skjermen viste en liten krabat som slo salto og sugde på tommelen,så inatt har jeg sovet som en Stein:)) lykke til ,håper å høre hvordan det går:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for gode ord og lykkeønskninger! :)

Gikk fint i dag. Fikk overtalt henne på slutten av timen til å lytte etter hjertelyd. Fant den og den hørtes fin ut! Ca. 140! :)

Hvor langt på vei er du? Skal til jordmor imorgen selv og håper på å få høre hjertelyden men er bare 10+4.. Gratulerer forresten :-)

Hvor langt på vei er du? Skal til jordmor imorgen selv og håper på å få høre hjertelyden men er bare 10+4.. Gratulerer forresten :)

Takk det samme! :) Jeg er 13+1 i dag. Det er nok i tidligste laget for deg å høre hjertelyd hos jordmor, vil jeg tro. Dersom hun har mulighet til å ta innvendig ultralyd derimot, da er det sjanser for det! Lykke til! :)

Er det forresten noen som har hørt at det er en sammenheng mellom kjønn og hjertefrekvens? Mener at jenter har høyere hjertefrekvens enn gutter? Sikkert bare tull da, som med de fleste andre slike ting! :p

Back
Topp