Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns det er bare EKKELT HeheDu trenger ikke å tenke på det i det hele tatt. Dette er det de jobber med hver eneste dag, så den som tenker mest på det er nok degDet var ikke noe problem når jeg var inne på UL en av disse gangene, ble ikke nevnt ved et ord en gang!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg klarer ikke bind på dagtid, blir så kliss. Kanskje jeg bare kan nappe den ut rett før. Skal iallefall inn på er toalett å vaske meg godt der nede selv etter dusj på morningen Hehe.Skjønner hva du mener, men husk at det ikke fosser blod ut av deg da. HahaDet vil nesten ikke synes. Bare husk å IKKE ha i tampong. Hahaha
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
HeheheheJeg ble overrasket en gang da jeg hadde tr, da jeg ikke visste at jeg skulle ha gu. Legen bare ba meg hoppe opp i stolen, så forklarte jeg at jeg hadde tr og at vi derfor måtte avtale en ny time. Gjett om hun lo! Jeg bare lo med, tok ut tampongen og hoppet i stolen ;-)
Kommer til å tenke på din historie imorgen når jeg skal ditJeg ble overrasket en gang da jeg hadde tr, da jeg ikke visste at jeg skulle ha gu. Legen bare ba meg hoppe opp i stolen, så forklarte jeg at jeg hadde tr og at vi derfor måtte avtale en ny time. Gjett om hun lo! Jeg bare lo med, tok ut tampongen og hoppet i stolen ;-)
Kontrollen gikk veldig bra! Oppstart med sprøyter 2 mai, og uttak uke 20Håper kontrollen gikk fintHusk at dette med å ha TR når man er der eller andre blødninger er helt normalt. Mange går jo til gyn for utredning av blødninger og de kan jo ikke vente til blødningene forsvinner
Men ekkelt, ja.
Jeg tenkte faktisk på deg Hehe. Hun jeg hadde var kjempesnill og å veldig forsiktigFlott at det gikk fint! Håper historien min fikk smilet fram - selv i stolen ;-)