GRUER MEG TIL I MORRA...

Maripåhaugen

Betatt av forumet
I morgen klokken halv ett skal vi på ordinær ultralyd - og jeg gruer meg! Har ikke hørt hjertelyden enda, men trooor jeg har kjent liv...men i morgen er det liksom på ekte - da får vi vite det 100%. Tenk om liksom....
Dessuten gruer jeg meg for å se om alt er bra med den lille...jeg tenker mye mer på det nå enn jeg gjorde med nr.1.
Alt i alt er dette jo en lykkestund uansett...men kjenner jeg gruer meg og...

Skjønner deg godt! Var litt nervøs foran jordmortimen i dag jeg også... Men jeg har kjent en del liv den siste uka da, så regna med at det var liv der inne. Men grugleder meg fortsatt til ul neste onsdag, vet jo ikke om det er et friskt barn eller ikke... Men mest sannsynlig er alt helt perfekt! <3>

kjenner meg godt igjen. Skal også på ul i morgen og har denne gangen tenkt mye mer på at alt ikke trenger å være i orden. Krysser fingrene for oss begge, og håper vi kan komme med positive oppdateringer i morgen:)

Ja, det er jo sannsynligvis bra med den lille:) SKal tenke på deg i morgen lilletitti, også skal jeg oppdatere i morgen kveld:)

Skjønner deg så godt. Jeg har også begynt å grue meg til ordinær ul, og jeg skal ikke før om ca 2 uker. Ikke har jeg hørt noe hjertelyd og er veldig skeptisk på om jeg har kjent liv eller ikke.
Men regner med at alt kommer til å gå bra imorgen med deg.

Masse lykke til i morgen!

Kjenner følelsen...Enda jeg har vært på tidlig UL og hørt hjertelyden så klarer jeg liksom ikke å tro at alt er 100% bra før jeg har vært på ordinær UL...Men, innerst inne så er det jo ikke noe som skulle tilsi noe annet heller..Lykke til!

Ønsker deg lykke til :)
Skjønner du er spent, selv om alt som regel er bra.

Back
Topp