Gruer meg til i morgen...

*Fjellgeita*

Glad i forumet
Ugh... i morgen skal jeg til Gyn for å ta ny celleprøve.

Da jeg tok ut spiralen i august, så tok gyn celleprøve på meg, og så kom brevet om celleforandring.... og da var jeg gravid allerede....

Kjente jeg ble så redd så redd, og dum som man er, så googler man jo alle de rare ordene og uttrykkene som står i brevet...
Ringte til gyn og hun sa at forandringer kan være så mangt, de kan også gå over av seg selv..
Har jo også googlet celleforandringer og graviditet, og flere steder står det at det ikke er farlig å gjennomgå et svangerskap...

Vet ikke om noen av dere har erfaring med dette?

Kjenner jeg ikke tør slippe jubelen løs heller enda:(.. i tilfelle alt må fjernes.. jeg vet jo ikke hva som er vanlig her.

Venter mitt 4. barn - og har aldri vært borti dette før.

Sukk.. vil jo bare være HAPPY!!!:smiley-bounce012 Men tør liksom ikke helt i tilfelle.....:confused013

I morgen tidlig har jeg time, så håper jeg at gyn har gode nyheter til meg.

Tenk på meg i morgen da! OK?

klem til dere fra meg

Jeg måtte også ta en ny celle da det var forandringer. Men gynekologen trøstet meg med at dette var ganske vanlig. Prøve nr to var helt fin. Lykke til! Og husk at internett er farlig til tider ;)

Jeg har hatt milde celleforandringer. De gikk bort til neste gang jeg tok prøve. Det kommer til å gå helt fint :)
Skal tenke på deg!

åh takk jenter. Man blir så redd vet du... og så vil man jo bare være glad og glede seg...! Har ikke helt klart det enda, og irriterer meg over at jeg er så trett og sliten ikke minst kvalm... UGH!

skal holde dere oppdatert :)

Har hatt celleforandring i flere år, også sist jeg var gravid, å det var det ingen fare med :)

Back
Topp