Gruer meg til i morgen..

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Skal inn å ta gastroscopi undersøkelse .. Er jo en liten undersøkelse så er vel ikke noe å grue seg til sånn egentlig , men brekker meg så fælt når eg er gravid .. litt syting herfra.. Kan glede meg over 23 uker i morra i det minste :p Wish me luck :)

hadde jeg også grua meg til :/

Høres ikke noe sørlig ut.. Lykke til i morgen, og grattis med 23 uker i morgen :)

Lykke til.
Det går nok bra :-)

usj, skjønner du gruer deg til det! lykke til og gratulerer med 23 ukerimorra 

Takk:)

IKKE drikk vann! Jeg hadde misforstått og trodde det var greit å drikke vann, med det resultatet at jeg brakk meg hele tiden og kastet opp vann :(

DK82 skrev:
IKKE drikk vann! Jeg hadde misforstått og trodde det var greit å drikke vann, med det resultatet at jeg brakk meg hele tiden og kastet opp vann :(

kan ikke drikke eller spise etter 24 i kveld står det i brevet så det har eg rekna med.. :) men er jo lett å misforstå for en tenker jo at vann er greit.. Hehe

Høres ubehagelig ut, men håper det ikke blir så fælt for deg. Lykke til!

Ja jeg leste brevet litt fort og tenkte vann er jo greit i små mengder sikkert. Dumme meg :)
Går helt sikkert bedre med deg bare du følger doctors orders ;) Lykke til!

Lucas09 skrev:

DK82 skrev:

kan ikke drikke eller spise etter 24 i kveld står det i brevet så det har eg rekna med.. :) men er jo lett å misforstå for en tenker jo at vann er greit.. Hehe

va på sån sist æ væ gravid, men di gav opp.... da hadde æ allerede sparka tel to av sykepleieran (vældi ikkje me meininga) før æ har så ille brækknings refleksa... men lykke tel <3

Masse lykke til, og gratulerer med 23 uker i morgen

tangsprellen skrev:
va på sån sist æ væ gravid, men di gav opp.... da hadde æ allerede sparka tel to av sykepleieran (vældi ikkje me meininga) før æ har så ille brækknings refleksa... men lykke tel <3

off, det er det eg og har :( kaster opp bare eg pusser tenna, men håper eg skal greie å gjennomføre :)

Juice skrev:
Hvordan gikk det idag?

det gikk så vidt faktisk, men greide heldigvis å gjennomføre :) hadde eg spist eller drukket noe som helst så hadde det nok ikke gått.. Har aldri brekt meg så masse i mitt liv, og er fortsatt veldig slapp og ikke i form etter undersøkelsen.. Var ekkelt for virket som babyen ble urolig når de var nede med slangen og tok opp vev, og er fortsatt litt vondt fra tarmen så svir det litt når eg går på do og.. Får satse på det gir seg snart :)

Uff! Godt å være ferdig med det. Håper du kommer deg fort.

Høres ikke greit ut, men nå er du i hvertfall ferdig med det heldigvis :-)
Babyen var sikkert bare urolig for mammaen sin ;-)

Hehe ja, er litt bedre idag så det kommer seg :)

Back
Topp