Gruer meg til i morgen

Hegepia83

Elsker forumet
I morgen skal vi til st.Olavs med Mali. Hun ska operere ut noen polypper, og mulig mandlene. Skal også se på stemmebåndet hennes om hun har polypp der å,pga hun er så hes i stemmen.
Gruer meg skikkelig, så felt att hun skal i narkose og greier.
Vi skal være over til Tirsdag da. Stakkar lille pia mi. Blir litt stressa jeg når jeg ikke har kontrollen selv. Men vet jo det er en smal ting hun skal igjennom,men uansett da. Får håpe det går godt [:)] Så får vi glede oss på å komme vell hjem igjenn.

Det går så bra atte!
Lykke til [:)]

lykke til til dere imorgen iallefall, forstår at du gruer deg, jeg hadde og synest det var skikkelig ekkelt med narkosen[&o] så godt for henne å få det fikset da.[:)]

Jeg skjønner godt at du gruer deg, men tenk så godt det skal bli for Mali og bli kvitt plagene!
Det kommer nok til å gå bra snuppa[:)]
En mager trøst er at det er bedre å ta det nå enn siden[:)]

ORIGINAL: Destiny85

Jeg skjønner godt at du gruer deg, men tenk så godt det skal bli for Mali og bli kvitt plagene!

Er alltid nervepirrende når det gjelder våre barn... Lykke til, går så bra skal du se!

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Skjønner godt at du gruer deg jeg...det hadde jeg også gjort! Men det kommer helt sikkert til å gå bra, og deilig å få overstått!
Masse lykke til! [:)][:)]

Masse lykke til [:)]

Skjønner godt at du gruer deg jeg...det hadde jeg også gjort! Men det kommer helt sikkert til å gå bra, og deilig å få overstått!

Lykke til[:)]

Masse Lykke til. Går nok kjempe bra[:)]

Linnea tok dren i ørene og fjernet polyppene på Torsdag. Og det gikk kjempe bra. Men grudde meg selvfølgelig.

Deilig for Mali og bli kvitt plagene da [:)]

Takk skal dere ha jenter [:)]
Greit å få tatt det nå ja. Hun vet jo ikke va hun går til . Sa til henne : I morgen skal du på sykehuset Mali. Jaaaaaa, sier hun å smiler stort. Hehe. Greit å være lita å intetanende.[;)]
Går sikkert helt greit ja. Men ikke like greit å være mamma når det skjer ting utenom det vanlige[:)] Hun har hatt narkose en gang før, så hun tålte jo den greit, bortsett fra att hun gråt og hadde mye ubehag når hun voknet da. Luktet spesielt av munnen hennes å. Men gått når vi er ferdige[:)]
God natt da jenter. Greit med noen timer søvn før det bærs til byen..

ORIGINAL: Singlemom

ORIGINAL: Destiny85

Er alltid nervepirrende når det gjelder våre barn... Lykke til, går så bra skal du se!

ORIGINAL: *Sandermamma*

Lykke til[:)]

Masse lykke til idag.. Skjønner godt at du er nervøs. Håper alt går bra!

ORIGINAL: KineL

Masse lykke til idag.. Skjønner godt at du er nervøs. Håper alt går bra!

Back
Topp