Gruer meg til i morgen...............

Funny1

Glad i forumet
Skal begynne å jobbe igjen!! Far i huset skal ha pappa perm i fem uker!!
Er ikke litt klar til å "overlate" Jonas til han!

Skal jobbe skift og har litt reise til jobben.........

har en STOOOR klump i magen..

Joda, sånn sett er det jo greit å få litt avveksling! Men gnager meg veldig at han er litt avhengig av puppen enda,har avvendt han litt, men kveldene er liksom han og meg sin tid!

Har snakket med jobben om amme tid og det skulle jeg få! Men er bare snakk om enten begynne en time seinere på jobb eller gå en time før....

blir en litt deprimerenes dag dette kjenner jeg.................

Jeg begynner også å jobbe i morgen og gruer meg max!
Sambo sover så tungt at han hører ikke snuppa på morgenen med mindre hun skriker, noe hun skjeldent gjør. Såe har litt angst for at han ikke skal høre henne...[&:]

Skal begynne å jobbe igjen!! Far i huset skal ha pappa perm i fem uker!!
Er ikke litt klar til å "overlate" Jonas til han!

Skal jobbe skift og har litt reise til jobben.........

har en STOOOR klump i magen..

Haha! Her i huset hadde pappaen og Noraen aaaaldri klart seg alene iallfall! Håper mannen din er mer.. uhm, ja, du vet, enn min [8D] Lykke til forresten, det går sikkert over all forventning. Skjønner godt at du gruer deg da.. men det vil jo som regel gå greit [:)]

Så goooode dere er!! Ja gruer meg sikkert helt uten mening!!
Men han er jo lille gutten min da
[:)]

Har nå ryddet vekk alle for småe klær til både Jonas og store snupp sånn at han kan kle de noe lunde normalt opp [:D][:)][:)][:)][:)][:)]

Og så prøver jeg å printe inn alle viktige som han må huske!!

OG sååååååååååå baker jeg SKILLINGSBOLLER!!!

Åååå... [&o]

Det går nok så mye bedre en du tror! [:)] Håp det beste, tru det værste- så går det nok over alle forventnigner!

Etter jeg har begynt å jobbe setter jeg mye mere pris på tiden med tullemor, og har mye mere å gi henne, en når jeg var med henne heeeeele dagen! [8|][:)]

Syntes igrunn vi mødre kunne fått en mykere start når vi begynte på ann igjenn å jobbe.. Ikke rett på 100 prosent stilling liksom............ blæææ

Nei nå skal jeg slutte å syte[:D]

Det kommer sikkert til å gå bra........................[;)]

Huff, føler med deg..
Satt med akkurat samme følelse forrige søndag. Har jobbet en uke nå, og det går greit etter et par dager [:D]

Det går nok bra skal du sjå! Verst før ein er kommen i gang!
Lykke til! [:)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Huff, føler med deg..
Satt med akkurat samme følelse forrige søndag. Har jobbet en uke nå, og det går greit etter et par dager [:D]

Ja håper det fungerer bra for meg og om et par dager!
Merker jeg sitter og koser ekstra med Jonasen nå i kveld! Tragisk i grunn!

Off, det kjeme nok til å gå bra. men eg misunner deg ikkje !!!

Men masse lykke til! [:)][:)]

Takk takk!! Blir en spennende dag i morgen ja, tidlig opp og greier!

Skal jobbe 5 uker nå i første omgang, så være hjemme med gullet igjen en liten måned før jeg skal ut og jobbe 5 nye uker! Da er vi kommet til midten av Nov og da blir jeg hjemme ut 2010!!!!!

det går kjempe bra dette her vettu.. Alle andre klarer det jo så :D
Jeg begynner min 3. arbeidsuke allrede imorgen, tiden flyr når man jobber.. Her har guttungen koset seg hjemme med papsen sin, det har gått kjempe fint, med barnehagetilvenning di to helt aleine og alt som hører med.
Man må bare klare å slippe kontrollen litt, for mannfolka klarer det a bare di MÅ [:D]
Er deilig å komme seg ut av huset å være litt annet enn mamma, da får man så utrolig mye mer ut av di få timene en får sammen med gullungen

ORIGINAL: Maliott

det går kjempe bra dette her vettu.. Alle andre klarer det jo så :D
Jeg begynner min 3. arbeidsuke allrede imorgen, tiden flyr når man jobber.. Her har guttungen koset seg hjemme med papsen sin, det har gått kjempe fint, med barnehagetilvenning di to helt aleine og alt som hører med.
Man må bare klare å slippe kontrollen litt, for mannfolka klarer det a bare di MÅ [:D]
Er deilig å komme seg ut av huset å være litt annet enn mamma, da får man så utrolig mye mer ut av di få timene en får sammen med gullungen

Det var skikkelig fint skrevet[:)]

Tusen takk jenter!!

Back
Topp