Gruer meg til dagens legetime.

hoho..trykket på enter for fort.

Vi skal til samtale med lege idag, ang datteren vår, og jeg er så lei de møtene og samtalene.
Jeg føler at jeg gjør alt, kjempe som bare det for å få saken hennes videre, men blir møtt av flere arrogante leger som sitter med nesen i sky, og ser på meg som en hysterisk mamma.
Jeg er så lei av å banke i bordet, og bli sinna, når ingen hører på.

Masse lykke til i dag. Kjenner oss så godt igjen med våres datter, hun har ett stort smerter problem, og der sliter vi også med og få de til og forstå smertene hennes. Hun har blitt skikkelig kasteball på sykehuset

3.gullet skrev:
Masse lykke til i dag. Kjenner oss så godt igjen med våres datter, hun har ett stort smerter problem, og der sliter vi også med og få de til og forstå smertene hennes. Hun har blitt skikkelig kasteball på sykehuset

Ja, ikkesant. Fra den ene avdelingen til den andre uten egentlig å bli noe klokere.

Hva er det med datteren din?
Håper alt ordner seg!

smash skrev:
Håper alt ordner seg!

Hun er kronisk nyresyk, mangler refleks i knærne, noe som kan indikere nervefeil i ryggmargen og nå skal vi sjekke om hun evt kan ha diabetes.
Tusen takk. :)

Mumfie skrev:

smash skrev:
Håper alt ordner seg!

Hun er kronisk nyresyk, mangler refleks i knærne, noe som kan indikere nervefeil i ryggmargen og nå skal vi sjekke om hun evt kan ha diabetes.

Åå, hjelpes! Stakkars jenta da! Har ho mye smerter eller?
Nå blei jeg lei meg:'(

smash skrev:

Mumfie skrev:

smash skrev:
Håper alt ordner seg!

Åå, hjelpes! Stakkars jenta da! Har ho mye smerter eller?
Nå blei jeg lei meg:'(

Ja, hun har mye vondt. Vondt i magen, vondt i knærne og leddene, vondt i hodet. Før hun ble operert i september 2010 hadde hun nyrebekkenbetennelse 2 ganger i måneden, noe som gav skader pga feilbehandling ved et sykehus.
Hun får fremdeles infeksjoner selv om hun går på forebyggende, har gått på antibiotika i strax 3 år.
Hun klarer ikke alltid å kontrollere at hun må på do, så vi må skifte truser flere ganger daglig, og hun har begynt å tisse seg ut om natten igjen.
Dette er noe av problemene, men det skjønner ikke alle leger! Og det gjør meg så himla sliten og forbanna.

Hun har og alltid soppinfeksjoner i huden, har og fått påvist stafylokokkinfeksjon pga soppen.
Bak knærne, på rompa, armen, skjeden, ryggen.
Men lurer på om dette er pga all antibiotikaen hun må ta.

Back
Topp