Gruer meg til barnehagestart

moongirl74

Elsker forumet
...har hatt Michael hjemme veldig lenge nå, først pga lang tids sykdom og så juleferie. Kjenner jeg gruer meg til å sende han tilbake til barnehagevirusene igjen [:'(][:(]

Jeg er sikkert ikke normal som gruer meg til sånt - og i år skal jeg finne hjelp til å komme ut av angsten!

Flere som gruer seg?

Nei vi gleeeder oss! [:D] Leo snakket om alt det "rampete" han skal gjøre med bestevenninnen sin Cassandra i morgen. Hoppe på bordet helt til tante Gro sier "nei!" [:D]

Jeg gleder meg til barnehage kjenner jeg! Twins'n har vært mye inne i jula, så begynner å merke det på humøret. Og tror de merker samlivsbruddet også. Men nå er det kun ett barn i tillegg til mine, så virusene florerer ikke like heavy som i en normal bhg.

ORIGINAL: MiCri

Jeg skal ærlig innrømme at jeg gleder meg til bhg-start igjen, og jeg ble nesten litt grinete da jeg fant ut av at det var planleggingsdag i morgen [:-]

Jeg både gleder og gruer meg. Håper ikke de tar med seg noe unødvendige basselusker hjem, særlig ikke siden jeg blir periodealenemor igjen i morgen...

Jeg gleder meg [:)] skal bli godt for oss begge nå merker jeg [:)]

nei gleder meg [:D] Emil snakker om barnehagen hele tiden , så tror han gleder seg også .. begge ungene går jo i barnehage , så skal bli deilig å få litt tid for meg selv hjemme .. det er ganske slitsomt med 2 små og være høygravid [8D].. har masse jeg skulle ha gjort ferdig til babyen , så trenger tiden de er i barnehagen . ungen kan visst komme når som helst sier de på sykehuset , og ingenting er ferdig [:-]. de blir "bank i bordet " aldri syke heller , så tenker ikke så mye på sykdom

Back
Topp