gruer meg til avreise

Sseka

Glad i forumet
kan virke som at jeg skal reise til bosnia om 9 dager,og jeg føler meg nesten uvel nå.har aldri flydd før.så det gruer jeg meg veldig til.er det veldig ekkelt å fly,eller merker man det nesten ikke?også skal jeg være borte fra ungene en hel uke.de skal være hjemme med pappan sin.guuud,som jeg kommer til å savne de.men jeg veit at hvis jeg trekker meg fra denne turen,så kommer jeg til å angre veldig.har ikke vært der på 7 år nesten.det skal ikke være lett det her gitt [&:][8D]

det skal sies at jeg skal besøke bestemoren min,og mannen hennes døde for 3 mnd siden,så det hadde vært god å sett henne igjen.

ORIGINAL: Embrik`s mam

det er tryggere å fly enn å kjøre bil, kos deg på tur

det er jo sant da [8D] kjekk måte å se det på.takk for det [:D]

Jeg fløy alene første gangen jeg fløy, og jeg var så redd at jeg holdt på å svime av. Til mitt store sjokk syntes jeg det faktisk var morro, dvs letting og landing altså. Selve flygingen var ganske kjedelig, turbulens kjentes omtrent ut som å kjøre buss på en skikkelig dårlig vei. Prøv å slappe av å gled deg til turen du[:D]

det hjelper litt å høre at det ikke er så ille å fly [:)] det ene øyeblikket tenker jeg på at jeg er livredd for å fly,og det neste tenker jeg at jeg ikke klarer å være borte fra ungene så lenge [:(] men det her skal jeg klare,for det er ikke akkurat til stadighet at jeg har mulighet til dette.skal reise med mamma og venninnen hennes,og de er hysterisk morsomme,så turen blir sikkert bra.   *tenke postivit* [8D] 

Back
Topp