Gruer meg til å fortelle sjefen

Birdi

Betatt av forumet
Er det flere enn meg som gruer seg til å fortelle sjefen? Sjefen min sier så mye dumt og overdriver problemer så man vet aldri åssen responsen blir. Gleder meg så til å få det overstått, om 2 uker. :)

Har allerede sagt da! Men har ein veldig forståelsesfull sjef så da gjekk fint! Lykke til når du skal sei da:-)

Lykke til. Jeg er også heldig som har en veldig forståelsesfull sjef. Hun satte ihvertfall pris på at jeg ville fortelle henne det.

Huff ja gruer meg ekstremt :-/ har egentlig akkurat begynt, var ferdig utdannet nå i vår og har egentlig bare jobb til februar. Har også en ganske krass sjef så spent på hvordan det blir tatt imot. Men blir godt å få det overstått :-)

Jeg må si jeg gruer meg også! Byttet jobb nå i vår, fikk meg fast 100% jobb og så blir jeg gravid etter noen mnd. bare :P men men.. Blir godt å få sagt det :)

Jeg fortalte det da jeg var 12 uker.
Syns ikke det var noe gøy å fortelle det. For jeg sier jo sånn sett at de må fikse vikar for meg...
Men det var bare lykkeønskninger å få.

Sniker fra januar. Eg og grua meg veeldig til å fortelle sjefen om graviditeten, har jobbet der litt over fire år, har hatt to permisjoner. Og skal ut att i permisjon i januar. Har snart hatt meir permisjon enn eg har vore på jobb:p
Fikk endlig sagt det på mandag, var da litt over 22 uker på veg:p sjefen tok det heldigvis veldig bra! Ho begynte å le, lurte på kva eg var laga av så greidde å ha så mye å gjere på. Så lurte ho veldig på kor magen var, det er jo berre fire mnd til som ho sa:p no gjenstår det berre å fortelle det til resten av kollegane mine, det må eg få fjort på torsdag:p

Det går som oftast bedre enn man tror! Lykke til, håper det går like bra for deg:)

Jeg gledet meg til å fortelle min sjef det, håpet at han skulle bli irritert!! Han er en kuk!! Så prøver så ofte jeg kan å irritere litt :p
Han klikker helt i vinkel,roper og skriker og blir veldig usaklig.... Mens jeg kan reglene og mine rettigheter så nyter å lekse han opp.
Tihi :) høres nok ut som en bitch, men tiden har vist seg at jeg at banet vei for flere som ikke har vist hvordan de skulle forholde seg til han!

Jeg gledet meg til å fortelle min sjef det, håpet at han skulle bli irritert!! Han er en kuk!! Så prøver så ofte jeg kan å irritere litt :p
Han klikker helt i vinkel,roper og skriker og blir veldig usaklig.... Mens jeg kan reglene og mine rettigheter så nyter å lekse han opp.
Tihi :) høres nok ut som en bitch, men tiden har vist seg at jeg at banet vei for flere som ikke har vist hvordan de skulle forholde seg til han!

Faktisk var det en annen tone da jeg fortalte om graviditeten. Han gratulerte og sa at jeg måtte ikke stresse med å komme på jobb så lenge jeg følte meg dårlig :)

Lykkh til :-)

Min sjef vet allerede om graviditeten, men gruerm eg igrunn litt til å fortelle at jegi kke skal jobbe noe mere før fødselen, ser for meg reaksjoner begge veier ift det :-P

Ønsker deg lykketil :) Å det kommer helt sikkert til å gå kjempe fint :)

Jeg gruer meg også.

Men det er ikke fordi jeg ikke tror han kommer til å bli glad. Han er svært medmenneskelig og veldig opptatt av at jeg er den eneste på jobben med små barn (mye gæmliser ;) ) så alle møter blir lagt til rette sånn at jeg får hentet i barnehagen og jeg får gratis parkering i byens beste parkeringhus og han spør hele tiden hvordan det går med ungene osv.

MEN... Jeg har jo vært så syyyykt klar på at jeg ikke skal ha flere barn. Proklamert det høyt og tydelig liksom.

JA, gi meg mere ansvar. JA, kom igjen, jeg tar det.

heeeheeeheeee... Duuuu... Atte... ehhh... jeg vet jeg nettopp fikk ansvaret for den helt nye kunden vår og skal i ørten møter utenbys... menneh.. heeehheeeeheeee..

Djeeses... Jeg gruer meg.

Jeg fortalte det i uke 7-8 (husker ikke helt), og det gikk veldig fint! Begynte i ny stilling 1. juli så har ikke vært i denne stillingen lenge, men sjefen ble bare glad og gratulerte! En graviditet er jo en gledelig nyhet :) Har fått seng på kontoret mitt som jeg kan legge meg ned på, og blir møtt med veldig mye forståelse. Håper du opplever det samme!

Lykke til :)

Jeg fortalte det til sjefen tidlig (uke 7) pga mye kvalme og jeg trengte tilrettelegging med hjemmekontor o.l. Var veldig spent for sjefen min har ikke barn selv og er bare utrolig opptatt av karriære og jobb (og jeg var redd hun forventer litt det samme av alle andre...) Men det gikk kjempefint. Hun ble oppriktig henrykt av nyheten, gledet seg sånn på mine vegne og var bare positiv til allverdens tilrettelegging. Jeg fikk et helt nytt syn på henne :)

Jeg tror at de aller fleste vil se på en graviditet som en veldig gledelig nyhet og mange vil være mer positive i slike situasjoner enn de ellers er :) Håper det går bra for deg når du forteller din sjef!

Gruer meg vel ikke, men liker å være privat. Men må vel si det over helga (sjefen er borte resten avuka), magen er til tider litt avslørende i de rette toppene (prøver å kle meg med omhu da).

Jeg har ingen sjef å forholde meg til denne gangen, men forrige gang ble det ikke godt mottatt. Jeg jobba i butikk og ble sykemeldt like før jul da det er mest travelt. Jeg fikk klar beskjed om at det satte han i en skikkelig vanskelig situasjon, og at hvis jeg kunne jobbe allikevel fikk jeg pelle meg på jobb. Hadde ikke mye sympati for problemene hans da gitt:p

Back
Topp