Gruer meg sånn!

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Time til fastlegen i morra! Han er verdens mest nedlatende fyr. Har vært sykmeldt store deler av svangerskapet, og hver gang jeg er der forsøker han å tvinge meg tilbake. Argumentet er at jeg kan "falle utenfor arbeidslivet" hvis jeg ikke er på jobb. Hallo mann, jeg er 45 år, elsker sykepleieryrket,men har fått ALLE svangerskapsplagene denne gangen!
Men jeg føler meg så utrolig liten når jeg sitter i den stolen på kontoret, og må bønnfalle om videre sykmelding for å holde ut dagene. Har gruet meg til timen de siste 14 dagene!
Måtte bare dele med noen - støtten fra dere her er uvurderlig.

Off, føler veldig med deg!
Og sånn skal det jo ikke være - man skal ikke grue seg til en lege time pga selve legen!! Men jeg gjør det jeg og så skjønner helt hva du mener.

Vær ærlig med legen, si hvordan du føler deg, hvilke plager du har, minn ham på det, og forklar som du sier her, at du elsker jobben din og gleder deg til å være tilbake, men sånn som situasjonen er for deg nå er det hverken forsvarlig for deg, den lille eller pasientene på jobbe. Du fortjener en fungerende kropp så langt det går, den lille fortjener en mamma som tar vare på seg selv og pasientene trenger en sykepleier som ikke er dårlig.

Si det rett ut og ikke hold igjen!

LYKKE TIL!!!!

Sliter med en lege lik din. Har heldigvis en jordmor som tar meg i mot med åpne armer. Hun har sørget for at jeg kan ta alle kontrollene mine hos henne, samt være tilgjengelig og behjelpelig med alt av papirer og spørsmål.

Ille at leger, som jobber med menneskelig forståelse og kontakt, skal være så lite humane.

Lykke til i hvertfall :)

Uff stakkars deg!!! Akkurat som om at det ikke er nok følelser som svirrer når man er gravid :( sender deg varme tanker og mot til å få snakka litt fornuft i denna idiotien :P