Gruer meg sånn...

_gjotterii_

Elsker forumet
Nora sin oldefar "Far" mistet sin kone for snart 2 år siden(mars09)
og etter det har han og Nora fått så god kontakt og Nora er med Bæsse (farmor) dit hvertfall 2 ganger i uken samt møter han på kafé hver lørdag... Siste ukene nå har han blitt så dårlig... Kreft som sprer seg, mistet følelsen i bena, osv osv.... Det går så fort og det baller på seg med noe nytt kjempe ofte... Nora og Bæsse sov der fra lørdag til søndag og da hadde han blomstret opp og blitt bedre igjen men igår ble det værre:( Nora skal være med Bæsse litt å besøke han denne uken så han har den lille gleden.

Og selv om Nora bare er litt over 2 år skjønner hun så mye... Men ikke alt. Hun sier nemlig " Far er dårlig men han skal få tablett ta traktorn(doktoren) og da blir han bra!"

Gruer meg sånn til den dagen han blir borte og Nora spør etter han... Hun blir jo så trist når vi sier att vi ikke kan dra til Far når hun spør... En gang om ikke lenge vil vi jo ikke kunne reise til Far mer... :(

Ånei så trist!
Jeg ville hvertfall prøvd å tatt en del bilder og sånn av dem ilag, så har hun minner etterpå.. Skjønner det kommer til å bli tungt når de har fått så god kontakt [:(]

Huff. :(

Morfaren min døde i februar, og Vilja snakker mye om han. I en lang periode etter at han døde ble han nevnt i hvert fall én gang om dagen. [:)] Hun kaller ham oldefar i himmelen, og "han var syk, Vilja ga ham kos". I juli da han skulle hatt bursdag blåste vi opp ballonger for ham, og Vilja tegnet tegninger til ham.

Du får fortelle henne fine historier, så går det forhåpentligvis bra hos dere også! [:)]

Stor klem!

huff hjertet mitt blør når jeg hører sånt...

ja vi er ikke udødelige, både uheldigvis og heldigvis.. kansje er det greit å snakke om hva som skjer når folk dør og blir borte? er usikker selv for de er jo ikke såååå store enda, men en dag får de jo enten erfare eller høre om det at folk og dyr dør uansett da.

ta bilder ja, og snakk om fine ting som handler om dem, som kos å sånt.

skjønner det er en vanskelig tid for dere alle, og min dypeste medfølelse går i deres retning[&o]

ORIGINAL: xlissx

Ånei så trist!
Jeg ville hvertfall prøvd å tatt en del bilder og sånn av dem ilag, så har hun minner etterpå.. Skjønner det kommer til å bli tungt når de har fått så god kontakt [:(]

Så trist [:(]

Tok bilde av de sammen i sommer, ikke det beste men bedre enn ikke noe... Han havnet på sykehuset igjen idag:(
Nora stakkar er så god, "Når Far blir frisk på sykehuset skal je å bæsse sta å bade og sove hos Far" Klarer ikke enda å si att det er det ikke sikkert blir noe av...
Håper virkelig han blir friskere igjen og kommer hjem. Men han er jo en gammel mann...

Back
Topp