Gruer meg sånn til i morgen

Beckybecks

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Hei,
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, er bare godt å lufte tankene litt, siden de eneste som vet om graviditeten er meg og samboeren min, er det ikke så mange å prate med det om.

I morgen skal vi på tidlig ultralyd, 13+0. Ikke vært på noen andre ultralyder hittil. Jeg er så redd for alt som kan være galt, ma, tom fostersekk, kromosomavvik osv. Jeg mistet i uke 7/8 i januar, og er så redd dette heller ikke blir noen baby.
Jeg har heldigvis ingen symptomer på at noe er galt (har ingen symptomer i det hele tatt, men det hadde jeg ikke med datteren min heller), men er så redd likevel.

Vi har en fantastisk jente på 3,5 år, og jeg kan liksom ikke skjønne at vi skal være så heldige en gang til. Han vi går til ser kjønn fra uke 12, men denne gangen betyr det ingenting, så fokus har liksom ikke klart å ligge på det, selv om det er mye morsommere, enn alt som kan være galt.

Jaja, det blir uansett godt med en avklaring i morgen. Kan liksom gå helt fantastisk og at vi i morgen kl 14.00 vet vi hva som er i magen og det ser helt friskt ut, eller helt motsatt og vi går derfra oppløst i tårer:( Denne usikkerheten er så slitsom, men i morgen er den forhåpentligvis over:)

Jeg har desverre ingen gode tips annet enn å puste med magen :Heartred
Hvis dere ikke har opplevd MA før ville jeg forsøkt å ikke tenke på det.
Og tenk at dersom alt er bra så har dere kommet kjempelangt allerede :love7

Hei,
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, er bare godt å lufte tankene litt, siden de eneste som vet om graviditeten er meg og samboeren min, er det ikke så mange å prate med det om.

I morgen skal vi på tidlig ultralyd, 13+0. Ikke vært på noen andre ultralyder hittil. Jeg er så redd for alt som kan være galt, ma, tom fostersekk, kromosomavvik osv. Jeg mistet i uke 7/8 i januar, og er så redd dette heller ikke blir noen baby.
Jeg har heldigvis ingen symptomer på at noe er galt (har ingen symptomer i det hele tatt, men det hadde jeg ikke med datteren min heller), men er så redd likevel.

Vi har en fantastisk jente på 3,5 år, og jeg kan liksom ikke skjønne at vi skal være så heldige en gang til. Han vi går til ser kjønn fra uke 12, men denne gangen betyr det ingenting, så fokus har liksom ikke klart å ligge på det, selv om det er mye morsommere, enn alt som kan være galt.

Jaja, det blir uansett godt med en avklaring i morgen. Kan liksom gå helt fantastisk og at vi i morgen kl 14.00 vet vi hva som er i magen og det ser helt friskt ut, eller helt motsatt og vi går derfra oppløst i tårer:( Denne usikkerheten er så slitsom, men i morgen er den forhåpentligvis over:)
Sender deg en stor klem:Heartred vet godt hvordan det er å være redd og engstelig.
Heldigvis så går det oftere bra enn dårlig, jeg prøver å roe meg ned med det. Selvom det heller ikke alltid er lett. :Heartred

Sjansen for at alt er bra er mye mye større enn sjansen for at noe er galt. Tenk positivt og gled deg over at du skal få se det lille nurket i morgen! Jeg skjønner hva du mener med det å føle at man ikke kan være så heldig to ganger, å få to perfekte barn, men gi deg lov til å være lykkelig og kjenn at du er heldig. ❤️

Hei,

Krysser fingrene for at alt er ok. Tross alt er det utrolig mye høyere sannsynlighet for at alt er i skjønneste orden enn at det er noe galt. Samtidig er det fint å vite at alt er bra og ikke bare anta at det er det.

Hei,

Kjenner meg så igjen i tankegangen din! Mistet selv en liten spire i høst, og det har vært et mareritt å gå og forvente at det samme skulle skje igjen nå! :nailbiting:
Men nå er jeg godt i gang med 12.uke og har allerede 3 ganger sett at det er liv i magen.
Jeg syns du er tøff som har ventet helt til uke 13 med å ta en titt!
Sender deg mange lykkeønskninger og tror du kommer smilende ut derifra i morgen:)
:signs003

Sitter Med sånne tanker selv :Heartpink kan en se kromosomfeil på ul?
Noen, men langt ifra alle.
Også er det jo ting som kan skje som ikke går på kromosomer heller, så det er liten vits i å henge seg opp i akkurat det :p

Sitter Med sånne tanker selv :Heartpink kan en se kromosomfeil på ul?

Han vi går til er vel Norges fremste på fosterdiagnostikk, og kan selvfølgelig ikke gi noen garantier, men gir en risiko på hvor bra dette ser ut. Jeg føler det hvertfall som en enorm trygghet å gå til han, og om han sier at alt ser bra ut så stoler vi på det:) Han er sinnsykt nøye og brukte vel 45 min på ultralyden sist med datteren min:)

Kjenner meg igjen! Tredje ultralyden i uke 12 her, og fikk vite kjønnet. Men allerede en uke senere er jeg jo redd for at noe kan ha skjedd i mellomtiden. Prøvde i nesten fire år, så det føles for godt til å være sant at det plutselig bare funker. Jeg prøver bare å godta at jeg er bekymra, og la det ligge litt i bakgrunnen av alle andre tanker. Prøver å glede meg til ting for å ikke fokusere på det negative. Håper alt er bra

Jeg vil tro de fleste er nervøse før ultralyd, spesielt hvis man har mistet før. Jeg husker at jeg var helt våt av svette. Men som de over skriver så går det som regel bra :) lykke til i morgen

Masse lykke til i morgen ❤
Veldig spent på oppdatering!!
Siden du er kommet så langt uten tegn til at noe er galt, så er nok akt bra.
Skal krysse fingre og tær for deg i morgen ❤

Akkurat samme følelser her! Vi skal på første ul nå på onsdag (11+5), og enn så lenge så gruer jeg meg mer enn jeg gleder meg...virker liksom for godt til å være sant at alt skal være bra når jeg nesten ikke har symptomer.. Krysser fingrene for oss begge - blir noen spennende dager framover:)

Lykke til i dag, dette går fint :)

Masse lykke til ❤️ alt er nok helt fint :-)

Tenkte jeg kunne oppdatere:) Alt så supert ut, ingen avvik, bare positivt!

Jeg var bombesikker på gutt denne gangen, men blir visst en lillesøster hos oss, han var 95% sikker på det:) Fint med to jenter også da

Jeg har termin på storesøsters bursdag, vet ikke om jeg skal le eller gråte

Så godt å høre at alt var bra! :D Visste ikke at det var mulig å se kjønn så tidlig jeg, så gøy da! :D
Jeg tror jeg venter ei jente, så blir spennende å se om jeg har rett, eller om jeg tar like feil som deg! ;D Hehe! :D

Tenkte jeg kunne oppdatere:) Alt så supert ut, ingen avvik, bare positivt!

Jeg var bombesikker på gutt denne gangen, men blir visst en lillesøster hos oss, han var 95% sikker på det:) Fint med to jenter også da

Jeg har termin på storesøsters bursdag, vet ikke om jeg skal le eller gråte
Så bra at alt så fint ut!

Mamma hadde termin med meg på min storebrors 2-årsdag, og jeg kom den dagen, så vi deler bursdag. Litt kjipt da vi var små, måtte alltid feire sammen, men kjekt for mamma og pappa som "slapp unna" med bare 1 barnebursdag :hilarious:

Back
Topp