Gruer meg sånn til fredag....

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Da er det ny time hos gynekologen da han skal se etter lille spire igjen, som han ikke fikk øye på sist gang. Kjenner jeg gruer meg veldig og vil bare få det overstått... :/
Har hatt en del strekk smerter og murringer i det siste så håper mini har gjort seg bittelitt mer synlig nå :) Tok en test til idag også som hadde en sterkere strek nå enn den som jeg tok igår.
Men det jeg gjerne vil høre deres mening om jenter, det er følgende: Hvis han ikke ser noenting denne gangen heller (tross sterkere positiv grav.test, symptomer og at jeg skal den dagen ifølge mine beregninger være akkurat 5+1 på vei), synes dere at jeg da rett og slett bare kan be om å bli henvist til Drammen? Jeg ble fulgt opp der i forrige svangerskap pga diabetesen min :) Får diabeteslege tilbud og lege + jordmor...
Denne gynekologen har dessverre en litt dårlig jobbhistorie bak seg med fatale utfall, men han har skjerpet seg nå..men sliter med å få pasienter. Så jeg lurer på om han tilbyr meg mange ultralyder ++ for å beholde meg som pasient? Jeg føler liksom at jeg står fast hos han... Sist tok jeg bare en grav.test hos fastlegen og ble henvist til Drammen med en gang :) Veldig enkelt og greit :) Jeg liker ikke at gynekologen skal drive å "pirke, rote og drøfte" så mye...det bekymrer meg bare så veldig! Og han sa sist gang at han tvilte sterkt på svangerskap utenfor livmoren, og han sa at livmoren så veldig fin og gravid ut... Hva synes dere jenter, bør jeg bare be om henvisning? *ble litt langt dette*

Hvis du føler deg utrygg/utilpass ville jeg bedt om å bli henvist. Som du sier har jo de fulgt deg opp tidligere. Men kan du ikke bare be fastlegen din henvise deg dit, og bare slutte å gå til denne gynekologen? Lykke til uansett. Håper du får sett på fredag!

L86 skrev:
Hvis du føler deg utrygg/utilpass ville jeg bedt om å bli henvist. Som du sier har jo de fulgt deg opp tidligere. Men kan du ikke bare be fastlegen din henvise deg dit, og bare slutte å gå til denne gynekologen? Lykke til uansett. Håper du får sett på fredag!

Det er det jeg har tenkt litt på... Men kan jeg bare bryte videre oppfølging hos gynekologen å dra til fastlegen istedet tror du?

ja, det kan du absolutt! du kan jo bare la være å avtale flere timer nå etter denne, også heller kontakte fastlegen din og avtale med han/henne videre oppfølging og henvisning 

L86 skrev:
ja, det kan du absolutt! du kan jo bare la være å avtale flere timer nå etter denne, også heller kontakte fastlegen din og avtale med han/henne videre oppfølging og henvisning 

Da skal jeg jammen meg gjøre det Tusen takk for gode råd <3

L86 skrev:

Sign:)

Back
Topp