gruer meg sånn jeg

sokkestompen

Elsker forumet
i morgen skal jeg til første kontroll hos legen. skal søke på sykehus og gjøre alt som blir gjort første gangen.

Men fikk en ekkel følelse av at ting ikke er som de skal. har på følelsen at babyens hjerte ikke banker.... blir godt å få det overstått, men jammen gruer jeg meg til det her......

bare noen tanker

Satser på at alt er bra og at du får en fin opplevelse på første kontroll. Lykke til[:D]

Det går sikkert bra[:)] Jeg var i går på ul og jeg var kjempenervøs, var sikker på at jeg ikke skulle få noen glad nyhet siden jeg syns jeg hadde hatt så lite symtomer i det siste. Men alt stod bra til og hjertet barnet og jeg hadde en vilter liten krabat der inne[:D][:D][:D][:D], så det går sikkert fint for deg og[:D] Men lykke til! skal krysse fingrene for deg[:D]

Går helt sikkert kjempefint!!!! Alle lever i en berg og dalbane om dagen, så du er ikke alene om å tenke disse tankene [:)]

Skal på UL også? Da er jeg sikker på at du får se hjertet som banker og en liten krabat som spreller [;)]

ORIGINAL: sokkestompen

i morgen skal jeg til første kontroll hos legen. skal søke på sykehus og gjøre alt som blir gjort første gangen.

Men fikk en ekkel følelse av at ting ikke er som de skal. har på følelsen at babyens hjerte ikke banker.... blir godt å få det overstått, men jammen gruer jeg meg til det her......

bare noen tanker

men legen hører vel ikke på hjertelyden på første kontroll uansett eller gjør dem d?? skal dit neste uke jeg..

ORIGINAL: BTM85

ORIGINAL: sokkestompen

bare noen tanker

men legen hører vel ikke på hjertelyden på første kontroll uansett eller gjør dem d?? skal dit neste uke jeg..

hvorfor ikke det? min lege gjorde det forrige gang jeg var gravid og var der i uke 7 og da hørte vi hjertelyden.

Ønsker deg bare lykke til og håper at alt er bra[:)]

Back
Topp