Gruer meg så veldig :-(

Tiks

Forelsket i forumet
I morgen er det egguttak og jeg gruer meg!! Føler meg kvalm også. Kan det være eggløsningssprøytem tro? Håper de får ut de to eggene jeg har, så det ikke blir forgjeves!

kan være pga du grue deg for mye og.... du skal se det går greit :) en grue seg ofte, og forestiller at det blir mye værre enn det er... min erfaring vertfall..
masse lykke til :)

Hvordan gjør dem det egentlig? :s

Forstår deg veeldig godt.
Slik er jeg og, skal være ærlig, det gjorde like vondt begge gangene, men ikke så vondt at jeg ikke gjør det igjen ♥

Masse lykke til ♥

Lengter etter å bli gravid ♥

Forstår deg veeldig godt.
Slik er jeg og, skal være ærlig, det gjorde like vondt begge gangene, men ikke så vondt at jeg ikke gjør det igjen ♥

Masse lykke til ♥

Lengter etter å bli gravid ♥
Det var veldig bra å høre. Jeg kan jo sammenlikne det med fødselsmerter og jeg overlevde jo det ;-)

Jeg pleier å ha få eggposer og tømme, og det har gått veldig fint. Det er viktig å prøve å puste, og slappe av så mye som mulig underveis - letter sagt enn gjort da... Men tenk på å puste godt, så er det veldig raskt unnagjort :-) Masse lykke til!

Jeg pleier å ha få eggposer og tømme, og det har gått veldig fint. Det er viktig å prøve å puste, og slappe av så mye som mulig underveis - letter sagt enn gjort da... Men tenk på å puste godt, så er det veldig raskt unnagjort :-) Masse lykke til!
Tusen, tusen takk :-) jeg skal huske på å puste hele tiden.

Back
Topp