Gruer meg såå til i morra :O

1rosa+1til?

Elsker forumet
Uff jeg kjenner jeg gruer meg sånn til i morra... Da er nemlig ikm :O Men jeg har ingen vanlige tegn til den og testene har faktisk blitt litt sterkere... Så skal kjøpe meg cb + i morra og se hva de sier. har jo bare tatt billig tester og en first r... Men vil lissom ikke stole helt på de. Eller er jeg bare dum? Er så redd for at det ikke stemmer at jeg skal ha en liten vakker spire i magen min igjen... Men tenk a... Trudde ikke jeg skulle være så heldig at det klaffet på første pp... 

Er der bare jeg som er redd for at tr skal dukke opp og at testene bare var falske???

huff, tenker egentlig akkurat det samme slev om jeg vet at jeg er ca 2 uker for sen så det er mest sannsynlig at jeg er gravid... Men klarer ikke helt å tro det! Vi har prøvd i ti mnd så det har blitt noen skuffende IKM`er...!! Du er kjempe heldig visst dere har fått det til på første!! <3 
Du er nok mest sannsynlig gravid siden testene viser positivt, det skal myyyye mer til for falskt, positivt svar enn falskt negativt svar! Tenk på det! Å visst du har tatt flere tester og alle er positive, om enn veldig svake, så slår de ikke ut med mindre du har HCG i urinen, og har du det så er du gravid! 
Masse lykke til med CB testen i morgen, stoler mer på de jeg også! Oppdatering når du har testet!! Krysser fingrene for deg 

Jeg har full tro på at du er gravid :D Du har tatt flere tester som har vist positivt, det skjer ikke om du ikke er gravid :D De billigtestene kan du stole like mye på som apotektester ;)

Vet at testen i morgen også blir positiv, og mensen blir borte i maaange mnd nå ;)

Søte dere er jenter... Vet ikke hvorfor jeg er så redd :S Men tenker så mye på hvor mye vi slet med å få emilie. Bare redd vi skal gå igjennom dette en gang til :O

Back
Topp