Gruer meg Pittelitt.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen.....
Ser at alle gleder seg til di skal på Ultra lyd, Er det noe galt med med som gruer meg litt???????
Jeg bare er såh redd for at noen skal være galt, Men gleder meg litt også...... [:D]
 
jeg grua meg jeg også, sov ikke på 2 netter...alt var jo så nytt og spennende, samtidig litt skummelt syns jeg.

men bare gled deg, det er helt utrolig når du ligger der og ser nurket ditt leve sitt eget liv der inne...ganske rørende[:D]

tror ikke du har noe og grue deg til[:)]
 
Okey, Det var godt og høre, Synes kun at Jeg har lest at alle bare gledet seg til det..... [:D]
 
jeg gleder meg kjempe masse, men jeg er også litt nervøs. redd for at noe er gale med den lille.
 
jeg gledet meg, men så kom de ekle tankene.... Du KAN jo risikere å få vite at noe er galt, så den urolige følelsen var der til legen sa at alt var OK. Og gjett om det var rørende å se lille krapylet...!!!! Hadde ikke kjent noen bevegelser da, så det var veldig spesielt å se hvor urolig han var! [:D] mens jeg lå der og ikke kjente noenting. Gled deg du, å være litt urolig er helt normalt! [:D]
 
heia, jeg skal også ta en innvendig ul i uke 10 [:D][:D] gleder oss kjempe masse
 
jeg var kjempe nervøs...men nå gleeeder jeg meg bare til neste gang.[:D]så klart du gruer deg litt også,men bare gled deg du.[:)]
 
Er helt naturlig og grue seg også, Lykke til!!
 
Jeg grugledet meg[:)] Men det var en fantastisk opplevelse[:D]
 
Jeg tror de fleste gruer seg litt til UL, med tanke på om noe er galt..
Det er utrolig godt når du først er der og ser at alt er som det skal, og du får se et lite menneske på en skjerm..

Det er helt utrolig.. grudde meg jeg også.. Du har helt normale følelser rundt UL..
Du kommer til å sveve etterpå av lykke for at alt er som det skal:-)

Lykke til!!
 
Back
Topp