Gruer meg..*oppdatert*

ariana1983

Glad i forumet
Vi skal på Førstehjelpskurs for de som har ansvar for små barn i dag, kurset varer i 6 timer og svigermor skal sitte barnevakt..og jeg gruer meg!
Jeg har ikke vært borte fra Aron mer enn 20 minutter (soltime [8D]) siden han ble født og kjenner jeg er livredd for å gå fra han..
Hadde mamma skulle hatt han hadde det nok føltes mye bedre, men hun er igjennom nok en cellegiftkur for tiden [:(]
Usj, angrer skikkelig på at jeg meldte oss på kurs akkurat nå..
Det går nok helt sikkert bra, men likevel..

----------------------------------------------------------------------------------------

Da er vi hjemme igjen [:)] Herregud som jeg savna Aron, følte meg liksom naken uten han, men det var egentlig litt deilig og.. Kjenner vi nok har godt av å være fra hverandre begge to ja.
Aron og farmor har vært på trilletur og kost seg masse og alt står bra til *flire*
Er jo dumt å grue seg sånn, vet jo at det mest sannsynlig går bra..Det gikk jo nesten altfor bra *hrmf* Han virka jo nesten ikke glad for å se meg engang, hehe..Men det er nok bare fordi farmor ikke har latt han sove noe, så han var jo stuptrøtt stakkar. Jaja, får vel tåle at lillemann kommer seg litt senere i seng i kveld [:)]

Anbefaler forresten sterkt å ta et førstehjelpskurs spesielt rettet mot oss som har omsorg for barn, jeg har vært igjennom førstehjelp i flere sammenhenger før, men det er veldig godt å få frisket opp litt.
Håper jeg aldri får bruk for det da [:)]

Det kommer til å gå kjeeempebra skal du se [:D]

Aron har godt av å tilbringe litt tid sammen med farmor, og mamma har godt av å være litt for seg selv også (selv om du skal på kurs da). Merker innimellom at det er utrolig deilig å kunne gå til byen og bare gjøre akkurat det jeg selv vil, det er bare litt skummelt den første gangen [;)]

Det kommer til å gå kjempe fint!!
Det er bare sundt, for dere begge, at dere er litt fra hverandre nå!

Det kommer til å gå kjempe fint! Må bare tenke at farmor kan dette! De kommer nok til å storkose seg sammen=)

Kjenner godt igjen den angsten der... Men det går bra[:)] Når du kommer hjem igjen å ser at alt står bare bra til med lillemann, så kommer du nok til å føle at du kan strekke det lengre (mer barnevakt)[:)]
Det er veldig kjekt å få være med på førstehjelpkurs da, skulle ønske de hadde slikt her i kommunen.. Kjenner meg ikke helt trygg om noe skulle skje med Benjamin[8|]

ORIGINAL: småtrollene

Kjenner godt igjen den angsten der... Men det går bra[:)] Når du kommer hjem igjen å ser at alt står bare bra til med lillemann, så kommer du nok til å føle at du kan strekke det lengre (mer barnevakt)[:)]
Det er veldig kjekt å få være med på førstehjelpkurs da, skulle ønske de hadde slikt her i kommunen.. Kjenner meg ikke helt trygg om noe skulle skje med Benjamin[8|]

signerer denne :) jeg var også slik første gang han skulle til farmor, men det gikk sååå fint! over all forventning! det blir lettere å lettere for hver gang min venn :) jeg lover! :)

ORIGINAL: Bolla_82

ORIGINAL: småtrollene

signerer denne :) jeg var også slik første gang han skulle til farmor, men det gikk sååå fint! over all forventning! det blir lettere å lettere for hver gang min venn :) jeg lover! :)

signerer denne igjen!!![:D] synes også det var skummelt med det første men det går seg til!![:D] nå går det veldig greit å levere henne bort... kjenner det jo alltid litt, men det er bra for oss alle![:D]

Så bra at det gikk bra!!

Når mamma har hatt lillingen min, løper jeg alltid til han og tar han opp, og spør har du savnet mamma, koser masse osv, men han bryr seg ikke! Hahaha...

Hvor melder du deg på et sånn kurs da??
Har ikke hørt om noe sånnt her i kommunen... (men hører ikke om noe, må mase om alt)

ORIGINAL: LilleSitron

Så bra at det gikk bra!!

Når mamma har hatt lillingen min, løper jeg alltid til han og tar han opp, og spør har du savnet mamma, koser masse osv, men han bryr seg ikke! Hahaha...

Hvor melder du deg på et sånn kurs da??
Har ikke hørt om noe sånnt her i kommunen... (men hører ikke om noe, må mase om alt)

Hihi, det er nok mye verre for mammaene enn for knøttene ja..nesten så jeg kjenner jeg er litt skuffa over at han ikke gråt når jeg dro *flire* Neida, veldig deilig å vite at det går fint å levere han fra seg, men det skjer nok ikke så ofte likevel tenker jeg.

Sikkert mange som har slike kurs, men [link=http://www.norskluftambulanse.no]Norsk Luftambulanse[/link] har i alle fall kurs over hele landet og vi var veldig fornøyd. Til og med gubben som var sikker på at han kom til å kjede seg var engasjert hele tiden [:)]
Eneste aber er at man må være medlem for å få gratis kurs og et enkelt medlemsskap koster ca 300 kr, men det er det verdt syns vi + at du støtter noe bra og får mange andre fordeler. Godt mulig det er billigere andre steder da [:)]

Back
Topp