gruer meg.. *oppdatert*

lelo

Glad i forumet
I morgen skal vi på sykehuset og klippe tungebåndet til Matheo..
Vet at hele greia egentlig ikke er noen "big deal", men gruer meg allikevel til å holde fast babyen min (som er sterk og som aldri gir seg uten kamp[:-]) mens legen gjør som han skal!
Jaja, han skal feire ettårsdag i barnehagen også da, så får han i hvertfall noe kos![:)]
Spent på hva legen sier da, for har hørt at de som har for tykt tungebånd må vente så de får narkose før de tar det.. og jeg syns da det er ganske tykt [:-]

Oppdatert i innlegg nr.9!

Skjønner du gruer deg,er jo aldri noe morsomt å gjøre sånt uansett hvor små inngrepene er[&:]
Men det kommer til å gå så fint,får satse på at dere slipper narkose[:)]
Godt at Matheo får kose seg i barnehagen og feire bursdagen sin i hvert fall [:)]
Masse lykke til i morgen[:)]

Masse lykke til lelo!! Håper kuttet går kjempefint!!

Masse lykke til til skjønne Matheo. Skriv sms om hvordan det gikk. Klemmer herfra... Og du...jeg hadde nok sendt mannen, hadde ikke tord det selv. Så imponerende at du orker!!!

Masse lykke til,håper det går mye lettere enn du trodde [;)] klem klem

Hei jenter[:)] Ja, da var det gjort.. gikk da alt i alt ganske greit[:)] men var IKKE noe gøy at vi måtte være tre stykker for å holde han fast[&o]
Han hadde ekstremt kort tungebånd, så hun fikk ikke klippet det så bra som det kan bli! Så vi må obse på om han får problemer med det i årene framover. Da blir det eventuelt narkose og et ordentlig inngrep[:)]

ORIGINAL: lelo

Hei jenter[:)] Ja, da var det gjort.. gikk da alt i alt ganske greit[:)] men var IKKE noe gøy at vi måtte være tre stykker for å holde han fast[&o]
Han hadde ekstremt kort tungebånd, så hun fikk ikke klippet det så bra som det kan bli! Så vi må obse på om han får problemer med det i årene framover. Da blir det eventuelt narkose og et ordentlig inngrep[:)]

Deilig og ha det overstått, tenker jeg. Huff så ekkelt og måtte holde ham fast, jeg synes det er ille nok og holde ham for og ta vaksinene, liksom [&:]
Håper han ikke får noe problemer i framtida, da!

Det må være deilig å ha fått overstått! [:)]
Håper det går bra fremover og at han slipper mer tull med det [:)]

ORIGINAL: Tanketrollet

Det må være deilig å ha fått overstått! [:)]
Håper det går bra fremover og at han slipper mer tull med det [:)]

Sign[:)]

jo, takk! Krysser fingrene for det jeg også!![:)] reagerte liksom på at folk har spurt her og på generelt:"jeg tror babyen min har stramt/kort tungebånd. Hvordan ser man det?!" hallo liksom, går det an å IKKE se det?[:-] hehe! Men da har jeg lært at Matheo sitt var ekstremt kort og at dersom andremann har kort tungebånd, da SKAL det klippes på føden!!!

Ufff, så bra at det er overstått da. Jeg hadde som sagt ikke taklet noe sånt... Hvordan går det i barnehagen nå? Hadde styrer møte i dag og det er bare ikke bare bare den barnehagen har vært gjennom, så ikke rart at ting ikke har vært på plass[&:] Men nå er folk tilbake på jobb så det skal vel gå bra nå[;)]

Back
Topp