Gruer meg mer enn gleder meg

Lille_Spire2017<3

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Januar 2017
Skal på tidlig ul i morgen, bare for å se at hjerte slår hos fastlegen min. Men akkurat nå så gruer jeg meg mer enn jeg gleder meg...

Føler at alt er som det skal, men samtidig veldig nervøs for at blødningen jeg hadde for 3 uker siden ikke var så uskyldig (hcg prøver stiger som normalt så alt tilsier at det var uskyldig). Men kjenner på den at når jeg hadde ma før frøkna kom så hadde utviklingen sluttet mellom uke 4 og 5 og det ble oppdaget i uke 10... Men men er nok bare nervene som tar overhånd, bare håper vi ser et lite og sterkt hjerte som slår akkurat som det skal <3

Det er skummelt å ikke vite... Krysser fingrene for en god dag i morgen <3

Lykke til, venter spent på oppdatering! :)

Lykke til! ❤

Lykke til! Krysser fingre! :)

Krysser fingrene for deg ❤

Så bra!! Men har legen din oppe i dag??

Hurra! :-D

Så bra å høre! Jeg har akkurat hatt samme erfaring selv etter tul, og slapper så mye mer av nå! Nå er det bare koselig å være gravid <3 (utenom at jeg føler meg som en opplåst ku)

Da så vi et lite hjerte som slo akkurat slik det skulle i dag :D og kladden ble målt til å være 11,9 mm eller 7+3 i dag som er akkurat som forventet :D

Super lettet og kjenner jeg kan prøve å senke skuldrene litt nå <3

Så godt å høre! Håper eg får like gode nyheter på onsdag. Grugleder meg. Magefølelsen sier at alt er som det skal, men man vet aldri :/

Back
Topp