Gruer meg litt

Rustad90

Glad i forumet
Idag skal emilie sove hos mamman min i en natt! Og jeg gruuuer meg!!

Til gjengjeld skal jeg og sambo på fest, og det blir jo gøy!

Har deres små sovet borte ennå? :)

Så gøy med fest! :-) dere må kose dere! Simone har ikke sovet borte enda. Hun er så redd folk. Det var bedre en periode men nå er det tilbake. Vi skal begynne med litt barnevakt tilvenning. Farmora skal passe hun litt og så får vi se om det blir bedre etter hvert :-) skal i bryllup i august og da er målet at hun skal sove hos besteforeldrene.

ååå, så spennende da!
Skjønner godt du gruer deg, det ville jeg også gjort :p ;) Man blir jo så avhengig av å ha disse små nært seg ;)
Men går sikkert helt fint skal du se!

Hermine har ikke sovet borte enda...eller blitt passa på kveldstid for den saks skyld! Men ammer ennå på natta, så må nesten vente til hun er ferdig med det før jeg låner henne bort ;)

Ikke sovet borte enda her. Blir ikke på en stund enda heller. Han tar ikke flaske så godt, ellers kunne det jo gått om vi absolutt hadde hatt behov :) skal vi ut på noe så henter vi han hjem eller får noen til å passe han hjemme etter leggetid :)

Det blir nok ikke det første leveåret hennes, ingen hun kan sove over hos heller så hehe.

Så langt har Jenny hatt to netter sammen med mine foreldre.:)
Den ene gangen overnatta de hjemme hos oss da vi skulle på julebord og fikk påspandert hotellovernatting i byen av mannens arbeidsplass. Og den andre gangen var nå i påska da de sendte oss på bygdefest i hjembygda mi, og ville ha henne inne hos seg på natta. Har gått knirkefritt begge gangene, og hun eeeelsker all oppmerksomheten hun får fra de to.;)

Jeg har vært borte fra ham noen timer på kvelden 4 ganger tilsammen, men ingen overnatting med det første her heller. Han tar heller ikke flaske og ammes enda om natten.

Lykke til - håper dere klarer å kose dere! :)

Kos dere masse på fest:D:D går garantert kjempefint med overnatting borte.. hu kommer nok til og storkose seg;) har hatt barnevakt 1 gang med emmeth, og gikk kjempefint:)

Kos dere masse på fest! :D Håper du klarer å slappe av og nyte kvelden uten baby! :)

Vi har hatt barnevakt en del ganger, men har aldri hatt ham på overnatting. Men så har jeg jo ammet ham helt frem til påsken også, og han spiser fortsatt om natta. Tror ærlig talt ikke jeg er klar til å låne ham bort hele natta enda heller selv om han får flaske nå ;):p

Kos dere masse på fest! :D Håper du klarer å slappe av og nyte kvelden uten baby! :)

Vi har hatt barnevakt en del ganger, men har aldri hatt ham på overnatting. Men så har jeg jo ammet ham helt frem til påsken også, og han spiser fortsatt om natta. Tror ærlig talt ikke jeg er klar til å låne ham bort hele natta enda heller selv om han får flaske nå ;):p
hehe, helt enig! Jeg sliter med å få sove bare jeg bytter side med pappan i senga...føler jeg er for langt borte fra henne da :P ;)

hehe, helt enig! Jeg sliter med å få sove bare jeg bytter side med pappan i senga...føler jeg er for langt borte fra henne da :p ;)

hihihi du er jo verre enn meg :p

Spent på å høre hvordan det gikk?:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det har gått så bra! Denna mamman har stooorkost seg! Ble ikke så alt for fyllesyk heller :) nå driver vi å steker rundstykker og skal slappe av litt før vi skal gå å hente bilen og reise å hente ems :) har ikke hørt noe spes fra mamma heller så ems har det helt sikkert kjempefint :)

Så bra at dere koste dere og at det gikk bra å sove borte! Da er det bare å planlegge neste fest ;-)

Så bra dere fikk kost dere:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så bra dere fikk kost dere:D:D:D

Back
Topp