gruer meg litt til i morgen

*Isabella*

Forelsket i forumet
 Min bror skulle fyllt 25 år i morgen.
I stede for å besøke han og spise kake så må vi besøke graven hans i stede.
Han ble bare 16 år gammen da han døde brått i fra oss. Han fikk aldri oppleve å få leke med onklungene sine, men jeg vet han er her med oss og passer på oss.
Jeg savner han noe helt enormt og det kan ikke forklares med ord.
Kjenner jeg er ekstra følsom nå som jeg er gravid.
Han hadde vert verdens beste onkel , han var utrolig glad i barn og var kjempe flink med de og alle barn likte han kjempe godt.
Det er så urettferdig at en så ung gutt skal miste livet sitt og ikke få fullføre det han hadde begynt på. Han ble gravlagt dagen før han skulle begynt på videregående skole på jordbrukslinja i Lyngdal.

Savner deg lillebror.
emoticon 

Så trist å lese...
Man merker nok ekstra godt det savnet når man merker et nytt liv spire tror jeg....
Sender deg en stor klem!

Takk for det :)

Ja kjenner at jeg er mye mer følsom nå som jeg er gravid. men har somregel alltid en dag innimellom hvor jeg savner han ekstra mye.

Stor klem til deg<3 merkedager er alltid vanskelige, og særlig når man har ekstra hormoner...håper det blir en noenlunde grei dag for dere><3>

~troll2012/2013?~ skrev:
Så trist å lese...
Man merker nok ekstra godt det savnet når man merker et nytt liv spire tror jeg....
Sender deg en stor klem!

God klem :)

~troll2012/2013?~ skrev:
Så trist å lese...
Sender deg en stor klem!

Takk jenter :) dere er så gode :) Dagen går lettere i dag heldigvis. Fikk tenkt masse for meg selv i går når jeg var alene hjemme.

Back
Topp