Gruer meg[emoji27]

lisabet86

Elsker forumet
Aprilbarna`15
❤ Juliskattene 2018 ❤
Kl 10.15 har jeg time på sykehuset med overlegen om pks[emoji27] Kjenner jeg gruer meg skikkelig, er så redd for ikke å bli tatt på alvor[emoji20] Veldig glad for at mannen har fått fri så han skal bli med meg[emoji173]️
Veit ikke helt hva jeg vil med innlegget, men måtte bare få det ut ett sted[emoji29][emoji87][emoji85]

Masse lykke til ❤️

Har selv samtale med jordmor etter påske, føler med deg!
Håper du får en positiv opplevelse og føler at du blir hørt!

Klem

Masse lykke til [emoji173]

Tusen takk for lykkeønskinger jenter[emoji847][emoji173]️

Pks var allerede innvilget før samtalen, så det var det første overlegen sa når jeg kom inn.. da rant tårene av lettelse og glede, og jeg kan endelig se frem til å bli mamma igjen[emoji170][emoji7][emoji170]

Såå bra!! Jeg er skikkelig irritert, søkt i uke 12 med fastlegen. Men han må ha tulla med innsendingen, for sykehuset hadde ikke mottatt den. Hater å gå å vente[emoji51]

Hvilket sykehus?

Kalnes sykehus[emoji847]
Da ville jeg ringt enten sykehuset eller fastlegen og purra på henvisningen, her gikk det 14 dager fra jordmor sendte henvisning til jeg hadde timen i dag[emoji33]

Det gikk så fort ja? Jeg ringte tidligere Idag, legen var ikke der før torsdag! Håper det går like fort her :)

Det gikk så fort ja? Jeg ringte tidligere Idag, legen var ikke der før torsdag! Håper det går like fort her :)

Gikk veldig fort ja, ble veldig overrasket[emoji28]
Skal krysse fingre og tær for at du får like raskt svar[emoji16]

Back
Topp