Gruer/gleder meg til i morra

Zid

Gift med forumet
Klarte ikke å holde meg lenger så kjøpe meg to stk clearblue gravidtester i dag. Tenkte å ta en i morgen tidlig. Har ikke IKM før søndag den 25..

Så hvis det ikke blir noe + i morra, så håper jeg jo det seff blir det i helga.. men ei fikk meg litt å tenke på at hu hadde EL den 9.. jeg og hadde EL morgenen den 9 og den 10.. hu har IKM den 23 og jeg den 25

Jeg har regnet med at jeg har IKM den 25 for de siste mnd så har jeg hatt ca 30 dagers.. de første mnd var lengre osv etter jeg fikk sistemann som er 10,5 mnd gammel.. så sist mnd skulle jeg igrunn fått tanta den 28 juni, men fikk den 3 dager før.. den 25.. før jeg gikk gravid har jeg alltid hatt 28 dagers syklus.

Hvis dere ser på det jeg har skrevet ned her.. så er det første dag i mens.. ville dere regnet ut 30 dager ca denne mnd også eller ikke???

Start: 27 nov

Start: 30 des

Start: 30 jan

Start: 1 mars

Start: 30 mars

Start: 28 april

start: 28 mai

start: 25 juni

Start: ? Juli

Man skal vel ta utgangspunkt i siste pp har jeg hørt.
Så siden forrige var på 27 dager etter det jeg klarer å regne, så vil IKM være ca 22 juli =)

Hvilket betyr at du kan teste i morra:) Lykke til!

Wææææ

Dvs at etter jeg har testa i morra, og den er negativ så er alt håp ute, eller kan jeg igjen ha igjen par dager..

hehe.. nei nå ble jeg enda mer nervøs.. hehe

Vart noe feil.. for var inne på augustforumet da jeg la det ut.. og plutselig postet her liksom.. hehe.. så måtte redigere litt der og poste det igjen på riktig plass.. hehe

haaaaarrrrr du testet?? er fryktelig spent[:D]

Jada.. har testet.., men GRRRRR... testen funket ikke.. kontrollstreken kom ikke engang frem, og jeg hadde alt skylt ut morgenurinen, så må vente til i morra igjen... AFF

Dumme dumme test..

så utrolig dumt, hvorfor skal testen ikke virke akkurat i dag[:@][:@]

jaja, nytt håp i morra[:)]

du må oppdatere oss da[:D]

Veeeeldig irriterende.. blir laaaaang dag i dag sikkert..

Og så kjennes det ut som tanta er rett rundt hjørnet.. noe som IKKE skal stemme.., men så har jeg merket det leeenge også.. men merker det vel litt mer nå når det nærmer seg IKM med stormskritt.. mmmmm

Men ja.. skal oppdatere igjen vettu.. hehe. I morgen SKAL testen funke som den skal og samtidig vise STORT + [;)]

ååå såå kjedelig[:'(]

har tenkt på deg i måres å krysst fingrane for positiv test, men då gjør eg jo bare det samma i mårå igjen[;)]

Aff, så kjedelig med testen! Krysser fingrene for morgendagen [:D] 

Vi har IKM ca. likt, men har bestemt meg for å drøye testingen.. Meeen, det frister litt! [:)] Har du noen symptomer?

Krysser fingrene for positiv test imorra [;)]

ORIGINAL: Kakken

ORIGINAL: *Peonella*

Så dumt testen ikke funket [:-] Krysser fingrene for at du får positivt svar i morgen da! [:D]

[:D][:D][:D]

Back
Topp