M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du noe smertelindring? Mine pressrier var så godt som ikke eksisterende (hadde epidural), så de skrudde på fullt drypp. Likevel varte de aldri lengre enn 20 sek, og hadde null effekt, så jeg måtte bare presse og få henne ut med ren muskelstyrke. Heldigvis var epiduralen supereffektiv, så jeg hadde ingen smerter da hun stod i kanalen eller da hun kom utJeg tror kanskje pressriene er det jeg gruer meg mest til når det gjelder fødselen. Jeg hadde en veldig fin fødsel forrige gang, men synes det var så rart "å miste kontrollen" og bare la kroppen overta fullstendig når pressriene kom.
Jeg synes ikke det var ille.. Bare litt ubehagelig (og samtidig veldig fascinerende).
Hadde du noe smertelindring? Mine pressrier var så godt som ikke eksisterende (hadde epidural), så de skrudde på fullt drypp. Likevel varte de aldri lengre enn 20 sek, og hadde null effekt, så jeg måtte bare presse og få henne ut med ren muskelstyrke. Heldigvis var epiduralen supereffektiv, så jeg hadde ingen smerter da hun stod i kanalen eller da hun kom ut![]()
Så godt å høreHadde ikke behov for smertelindring, og synes ikke at det var så vondt å få ut guttungen. Men de kreftene pressriene hadde var litt ubehagelige.
Bra du hadde en effektiv epidural så du slapp unna så mye smerte.
kunne ikke vært mer enigPressrier er jo bare befriende sammenlignet med åpningsriene!
Så godt å høreJeg hadde absolutt behov for smertelindring
Rart hvordan alle fødsler og fødselssmerter fortoner seg forskjellig
![]()
Enig med degJeg syns pressriene var "deilige" for da kunne jeg på en måte slutte å holde igjen.