M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHvis jeg slipper å ligge å holde de i igjen i et par timer denna gangen, så nei. Når jeg først fikk presse, så gikk jo alt av seg selv omtrent.
Skulle virkelig ønske at det var noe som var forutsigbart (er glad i å ha kontroll). Men god poeng, ingen fødsler er like. Bare alt for lett å trekke sammenlikninger når man har vært gjennom det en gangMed førstemann fikk jeg pressrier 1,5-2 timer før jeg fikk begynne å presse og det var det verste under hele fødselen, når jeg endelig fikk lov var han ute på tre rier
Med andremann hadde jeg problemer med å kjenne når jeg fikk rier og måtte ha hjelp av jm til å kjenne etter når jeg skulle trykke.
Så jeg gruer meg ikke, ingen fødsler er like og jeg ser ikke poenget i å gå å grue seg
Skulle virkelig ønske at det var noe som var forutsigbart (er glad i å ha kontroll). Men god poeng, ingen fødsler er like. Bare alt for lett å trekke sammenlikninger når man har vært gjennom det en gang