Gruer du deg til pressriene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Nei, det gruer jeg meg ikke til, selv om jeg presset leeeeeenge sist. Det er jo siste innspurt, og ikke noe å grue seg til :-)

Nei, det gjør jeg ikke! :)

Nope! Da er jeg jo nesten i mål! Å det er jo så godt å presse, for da får man jo gjort noe aktivt ;P

Vet ikke hva jeg har i vente, så nei gruer meg ikke...

Nei kan ikke si jeg gruer meg foreløpig. Pressriene er jo ikke det værste så :)

Nja, er jo ikke noe jeg gleder meg til akkurat:( alt går fint og uten et kny helt til de pressriene. Vet ikke, men mister litt kontrollen da, så gruer meg litt til akkurat det. Selvom nr to her kom av seg selv, uten at jeg trengte å presse. Men er jo som sagt over her, at da er en jo nesten i mål.

Hvis jeg slipper å ligge å holde de i igjen i et par timer denna gangen, så nei. Når jeg først fikk presse, så gikk jo alt av seg selv omtrent.

Hvis jeg slipper å ligge å holde de i igjen i et par timer denna gangen, så nei. Når jeg først fikk presse, så gikk jo alt av seg selv omtrent.
Samme her

♡♥snart mor til to♥♡

neei.. jeg har jo aldri kjent hvordan pressrier kjennes ut, da jeg ikke fikk dem sist gang! -og det var strevsomt å ikke vite/kjenne når man skulle jobbe med kroppen.. så jeg håper på å få pressrier denne gang! :)
Generelt gleder jeg meg til fødselen! :)

Nei. Jeg gruer meg ikke. Det er riene før jeg syntes var ille! Når pressriene endelig kom, så var det som om kroppen endelig fikk lov til å gjøre sitt. Helt supert frem til kroningen, da var helvete tilbake ;) Men da går det så fort at man "glemmer" det så fort gullet lager en lyd :)

Med førstemann fikk jeg pressrier 1,5-2 timer før jeg fikk begynne å presse og det var det verste under hele fødselen, når jeg endelig fikk lov var han ute på tre rier :)
Med andremann hadde jeg problemer med å kjenne når jeg fikk rier og måtte ha hjelp av jm til å kjenne etter når jeg skulle trykke.

Så jeg gruer meg ikke, ingen fødsler er like og jeg ser ikke poenget i å gå å grue seg :P

Nei absolutt ikke, er jo først da man har kontroll på det som skjer med kroppen :p og tanken på at NÅ er man snart ferdig og får lille mirakelet på brystet:D;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Med førstemann fikk jeg pressrier 1,5-2 timer før jeg fikk begynne å presse og det var det verste under hele fødselen, når jeg endelig fikk lov var han ute på tre rier :)
Med andremann hadde jeg problemer med å kjenne når jeg fikk rier og måtte ha hjelp av jm til å kjenne etter når jeg skulle trykke.

Så jeg gruer meg ikke, ingen fødsler er like og jeg ser ikke poenget i å gå å grue seg :P
Skulle virkelig ønske at det var noe som var forutsigbart (er glad i å ha kontroll;)). Men god poeng, ingen fødsler er like. Bare alt for lett å trekke sammenlikninger når man har vært gjennom det en gang ;)

Skulle virkelig ønske at det var noe som var forutsigbart (er glad i å ha kontroll;)). Men god poeng, ingen fødsler er like. Bare alt for lett å trekke sammenlikninger når man har vært gjennom det en gang ;)

Klart det, men jeg har hatt to fødsler med noen likheter, men med vel så mange ulikheter så da er jeg jo like langt i sammenligningen :P

Back
Topp