Gruer du deg til å føde?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Nei, jeg gleder meg :) Så klart gleder jeg meg ikke til smertene, men til selve opplevelsen. Smertene passerer.

Gruer meg ikke:-)

Ja.
første mann kom ikke lett ut for å si det sonn,nå er det to så håper alt går greit ,ønsker å føde vaginalt denne gang også,at det ikke blir keisersnitt .

ohh yessss.. gruer meg noe vanvittig.. hadde en lang og TØFF fødsel med snuppa! lova meg selv at det der skulle jeg aldri gjøre igjen.. :/ ehhhh..

Gruer meg veldig... Så gler meg til å få snakka ut med jm :)

jeg var hos jm for to uker siden. hu hadde satt av 2t.. jeg satt serr å gråt i 2t.. :P huff.. var veldig deilig.. gruer meg fortsatt.. men var så godt å få letta litt på trykket.. anbefales!

Syns det var en hellig opplevelse! Ikke smertene, men fra forventning til å holde en nyfødt baby i armene! Verdens beste opplevelse<3

Første gang tenkte jeg lite på selve fødselen og tenkte at jeg bare måtte ta det som det kom. Var mye jeg ikke viste men like greit for jeg var ganske avslappet... gjennom fødselen og den ble veldig fin også :-) Selvfølgelig vondt men ikke uholdbart.... Og følelsen når barnet kom ut var fantastisk!!

Jeg var heldig da for brukte bare litt under 5 timer fra vannet gikk til lillegutt var ute og ingen komplikasjoner. Vel hørte jordmor si at han var stjernekikker men heldigvis viste jeg ikke hva det kunne innebære så det gikk inn det ene øret og ut igjen he he, og han snudde seg selv så da gikk det greit og...

Jeg er kanskje litt mer beskymret denne gang uten jeg vet hvorfor men prøver være like positiv som sist og håper at fødselen ikke blir så alt for mye raskere enn sist hvor jeg hadde 9 cm åpning når kom inn på sykehuset...

Ble langt innlegg dette gitt.....

Nei faktisk ikke, er ikke redd smerter. Er livredd for å revne, men det har jeg jo ikke planer om å gjøre, så derfor gruer jeg meg ikke. Har verdens beste mann som helt sikkert blir en fantastisk støtte.

nei gjør ikke det..håper jeg slipper KS, for hadde haste KS sist

Nei egentlig ikke, er mer spent på om det blir like jævlig og lang som sist ;) så blir spennede å se ;)

Jeg gjør ikke det- tror jeg... Jeg har bevisst unngått og høre på fødselshistorier til venninner og bekjente de siste årene fordi det ikke skal ta fra meg gleden å bli mor. Jeg ønsker ikke å bekymre meg, og så lenge jeg ikke "vet" hva jeg går til (altså, fordi jeg er førstegangsfødende) så skal jeg tenke positivt og så får jeg ta det som det kommer.

Back
Topp