Gruegleder meg...

Gir ikke opp!!

Forelsket i forumet
of, i morgen skal jeg på tidlig ultralyd, grue/gleder meg, er 7+5 imorgen, håper å se ett bankene hjerte og at alt er iorden, etter to SA på kort tid så er jeg kanske nervøs, men håper å bjyne og glede meg og begynne og planlegge om alt er iorden i morgen. Håper, håper og håper litt til at alt er iorden!!

SA Mars 10
SA Des 09

Lykker til[:)]
Håper alt er fint denne gangen, og at du får se et flott bankende hjerte da du kommer på ul[:D]

krysser fingrene for at alt er i orden med den lille og at et sunt og friskt hjerte banker hardt for dere på UL- skjermen i morgen! [:D] lykke lykke til!

ORIGINAL: s.m.å.e.n

krysser fingrene for at alt er i orden med den lille og at et sunt og friskt hjerte banker hardt for dere på UL- skjermen i morgen! [:D] lykke lykke til!

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Masse lykke til. Krysser fingrene for et bankeden hjerte i morgen. Skjønner at du grugleder deg, det er da helt naturlig etter det du har vært igjennom. Vi får håpe at alle gode ting er tre [;)] Sender deg masse positiv energi og gode tanker [:D]

Satser på at alt er helt som det skal være og du får se et hjerte som banker. [:D] Krysser fingrene

Krysser fingrene for at alt er bra!! [:)] Masse lykke til!!! [:)][:)]

Hei, da har jeg vært hos legen, og alt så fint ut, ett bankede hjerte!! er så letta, alt så fint ut, han mente alt skulle gå bra denne gangen, at det bare var en 5% sjansje for at det kunne gå galt.

Termin er 5 januar, vi er så glade meg og min samboer, og hele familien som var også vært veldig nervøse for denne dagen, fikk med ett bilde av spiren, men er på jobb så venter til ikke så mange folk før jeg scanner og legger det ut.

SÅÅÅ GLAD!!! Ser ut som trejde forsøker ska være i 9 mnd, men vil ikke juble for høyt før jeg er 12 uker, men heldigviss ikke så lenge igjen, er 8 uker på torsdag. tror jeg kan lage meg en babyticker nå [:)]

Så deilig 
Kan tenke meg at det var både en glede og en lettelse å se det bankende hjerte. Gratulerer så masse med termin 5. januar og vel overstått ul-time [:D][:D][:D]

Så bra!! da krysser vi fingrene for dere og at alt går som det skal fremover! Gratulerer

Så fantastisk[:D] Jeg fikk frysninger over hele kroppen[:)][:)] Nå kan du endelig senke skuldrene og begynne å glede deg[:)] Så utrolig glad på deres vegne[:)]

ORIGINAL: 3 små engler

Så deilig 
Kan tenke meg at det var både en glede og en lettelse å se det bankende hjerte. Gratulerer så masse med termin 5. januar og vel overstått ul-time [:D][:D][:D]

har også termin 5 januar [:)]

Back
Topp