Nå kjenner jeg at jeg gjør akkurat det samme som jeg gjorde med førstemann; leter etter ethvert tegn på kolikk! (av alle ting ) Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er så livredd for å få kolikkbarn! Mye er nok fordi mannen min er helt allergisk mot babygråt, og jeg tror han hadde taklet det dårlig..... Det står at kolikk debuterer ved 2-4 ukers alder, men jeg synes ofte jeg hører at foreldrene forteller om barn som har vært mye urolig helt fra første dag. Det er skikkelig teit, men det plager meg å måtte vente såpass mye som en måned før jeg kan puste lettet ut.
Lillebror er foreløpig mer krevende enn storebror var, men nå var storebror stort sett et stappmett flaskebarn. Lillebror henger på puppen Men lillebror bæsjer og promper og raper uten en mine, og har ikke hatt smertebetingede skriketokter. Han krever seg på kvelden, men så lenge han får servert mat er han fornøyd. Han sover veldig fredelig, korte og lange dupper dag og natt. Men han eier ikke evnen til å være våken UTEN pupp i munnen Det ser lovende ut, men jeg sitter likevel å søker etter info om kolikk Fy så tussete man skal bli.....
Lillebror er foreløpig mer krevende enn storebror var, men nå var storebror stort sett et stappmett flaskebarn. Lillebror henger på puppen Men lillebror bæsjer og promper og raper uten en mine, og har ikke hatt smertebetingede skriketokter. Han krever seg på kvelden, men så lenge han får servert mat er han fornøyd. Han sover veldig fredelig, korte og lange dupper dag og natt. Men han eier ikke evnen til å være våken UTEN pupp i munnen Det ser lovende ut, men jeg sitter likevel å søker etter info om kolikk Fy så tussete man skal bli.....