Grublerier ang 12+0

toerperfekt

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Begynte bare å tenke på noe etter å ha blitt satt tilbake flere dager på TUL. La oss si at man i følge menstermin er 12+0, men så blir man satt tilbake til 11+0 på TUL.

Da vil man jo vente de ekstra dagene til man er 12+0 igjen? Og hva med de som ikke tar tidlig UL og selvfølgelig anser seg selv som "over den magiske grensen", men kanskje ikke egentlig er det likevel?

Betyr dette at det egentlig er allerede i uke 11 at sjangsen reduseres kraftig? De fleste tar vel ikke TUL vil jeg tro? Og statistikken tar vel ikke hensyn til om man har TUL-termin eller menstermin?

Hva tenker dere? :dead: hehe, skjønte dere?

Tror ikke kroppen bryr seg så mye om man er 5+ noe, 11+ noe eller 20+ noe.. hvis den mener noe er galt vil den prøve å ordne opp:)
Disse tallene er bare regnet etter sannsynligheter, og er bare for å berolige oss selv:) man er dessverre aldri garantert at det kommer til å gå bra, sannsynligheten blir bare større jo lengre man kommer, til det så stopper på en hvis prosent:)

Man må bare prøve å tenke positivt, og håpe at det går bra:joyful: hos de fleste gjør det jo det!:D

Mor og en venninne til mor har begge hatt sa'er i uke 12 [emoji851]
Så er jo spørsmålet om det er ei SA eller MA som har vorte utstøytt fyst i veke 12.

Me hadde ein MA, utviklingastoppa i veke 9,men vart ikkje oppdaga før ein ul i veke 13.

Jeg tenker at man kjenner etter sjøl hva som føles rett. Vi har sagt det til familien i uke 10 begge ganger. Og ventet til (antatt, hadde ikke TUL) uke 12 før vi sa det til andre. Det handler jo mest om hvordan du selv ser for deg at du takler det dersom det skulle skje noe. Hvem du synes det er greit å dele det med. Men sannsynligheten for det er jo lav også i uke 11.

Jeg var på tul i dag og fikk beskjed om at hvis man har sett et friskt foster nå som jeg er 10+4 er sjansen minimal for at noe galt skal skje. Det er ingen garanti uansett så klart, men det er ingen grunn til at man da skal gå å vente og være bekymet fram til uke 12. Sjansen er ikke noe mindre da enn nå hvis man har sett et levende foster.

Back
Topp