Grubler og vonde tanker

schnuppa

Forumet er livet
Hei.

Sitter her å grubler å tenker. Har gjort masse av det dette svangerskapet. Gjorde ikke det første gang. Da fløt alt bare. Nå tenker jeg på alt. Spiser jeg riktig, drikker jeg nok, kan jeg gjøre det? kan jeg gjøre det? Uff føler på meg at noe er galt og vil få bekrefta at det ikke er det, men man vet jo aldri. Skal ikke til legen igjen før jeg er i uke 13, er en liten stund til enda da. Da får jeg vel høre fosterlyden håper jeg... [&o] Ellers går jeg på veggene. Uff er det flere som har det slik eller har hatt det slik?

Noen dager er kjempe bra, mens slik som dagen i dag er helt på bunn. Føler jeg vil gråte.. Kan ikke det heller [8|]. Er tross alt på jobb!!![:@] Takker for alle svar

Jeg har ikke slike sterke tanker selv, så jeg vet ikke helt hvordan du har det. Men jeg har "lidd" av andre slags type "tvangstanker" og vet at det er ett helvete!! Det eneste jeg kan si til deg at det vil mest sannsynlig gå bra! NYT dette! Og hver eneste gang du får 1 negativ tanke så må du tenke 2 positive!!!! det hjalp for meg på min situasjon

Takk for svar. Jeg er ikke personen som bekymrer meg, men dette er store saker så det er vel derfor det er slik. I tillegg vet jeg hvor små marginene er for at ting skal gå 100% bra. Det er selvsagt helt fantastisk dette. Har ventet på dette lenge så det er ikke triste tanker, men det er tanker om den lille og om alt er bra, har den det bra, bør jeg gjøre ting anderledes . lider den når jeg har mine hormonelle krumspring? Når jeg gråter? Ja det er masse sånn som farer gjennom hodet. Det hjelper veldig å ha et forum som dette her iallefall...

Og jeg nyter hver dag som gravid... [;)]

Akkurat sånn har jeg det også! Er livredd for å spise eller drikke noe som ikke er bra, også er jeg redd for ikke å få i meg nok næring! Utrolig slitsomt.. Men vi må nok bare ta en dag av gangen, og trøste oss med at mange andre har klart dette før oss (og du har jo klart det en gang før)![;)]

Å så flott at det ikke bare er meg.. :) Godt å høre at andre sliter også.. jepp har greid det før, det er vel derfor angsten er der for at det nå ikke går bra.. men det går vel over etterhvert når man får bekreftelse på ting..

Masse lykke til. Du har tross alt to i magen.. Når fant du ut at det var to der inne?

Tror det er normalt å ha masse tanker i hodet jeg.. Fant ut at det var to da jeg var nesten 19 uker på vei.. Så det er ganske ferskt enda![:D]

Var det på ultralyd du fant det ut? Hvor gammel er du om jeg kan spørre. [:)]

Ja det var på ultralyd vi oppdaget det. Jeg er 28 år. Tvillingene ble laget på vanlig måte, og jeg har ikke fått hormonbehandling.. Det var nok bare meningen at det skulle bli to![:D]

jeg føler med deg. Det er forferdelig til å begynne med når du ikke er sikker på om alt er bra, men det blir bedre. Når du begynner å kjenne liv får du bekreftelsen på at alt er i orden og tunge tanker letter en god del.[;)]

Å tusen takk [:D] Det var en fin mld du sendte . Dagen i dag kan sies å være mye mye bedre.. [:)]

Ble dere veldig overaska da? spennende med to stk da.. :)

Masse lykke til iallefall. [:D]

Back
Topp