Grubler dere?

rosenjenta

Glad i forumet
Syns tiden går så sakte. Hvordan skal dette gå da, blir sikkert ikke klaff på første forsøk. Prøver å ikke tenke så mye på om jeg er gravid nå, men blir stadig vekk påminnet det. Kjenner etter symptomer på graviditet. Syns det er en evighet til jeg kan teste meg!!!! [:(]

Velkommen i klubben!! Sånn tror jeg vi har det alle sammen, uansett hvor hardt vi prøver å la være å tenke på det... Den sitter nok når du minst aner det [:D][:D]

Takk for det. Kjekt med dette forumet, får kontakt med mange i samme situasjon. Stller man ett sp.mål her så tar det ikke lang tid før man får tilbakemelding og det er jo: SUPERT

heisann...mens dere grubler.. kan dere jo alltids se litt på denne...
[:D]
http://www.flickerlab.com/pregnancy

litt artig og litt lærerikt...
[;)]
lykke til videre..

klem[:)]

Den var gøy :)

[:D][:D][:D]

Kult [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hei, hei!

jeg grubler og grubler jeg også. Er så redd for at det skal ta kjempelang tid, eller det verst tenkelige, at vi ikke kan få barn. Vi har jo ikke begynt å prøve enda, og det gjør jo at jeg blir enda mer utålmodig. Vil så gjerne sette iagng, sånn at jeg i allefall gjør mitt for at det skal gå framover.

Skjønner at du synes tida går sakte. Klarer nesten ikke å sette meg inn i hvordan det må føles når det faktisk er en mulighet for at man kan være gravid.

Hold ut så godt du kan. Jeg fordriver tiden med å lese bøker om graviditet, være her inne på forumet, strikke babyklær til venninner som får barn, og å være masse på besøk hos folk med barn!

Gled deg over at dere prøver, og at du har en mann som vil ha barn med akkurat deg. Det er jo fantastisk å tenke på at disse mennene ønsker oss som mødre til våre barn!!

hei monicabebe [:)]

Tusen takk for kloke ord. Jeg er veldig glad for at min mann vil ha barn sammen med meg, og ihvertfall at vi prøver å lage baby. Så jeg har ingenting å klage for, men det kribler i magen min ja. Håper puppene snart blir ømme og at en test blir positiv om 11 dager [:D] Jeg tenker hele tiden på at vi har jo akkurat begynt med prøvingen, og er forberedt på at det kan ta en stund ( tror jeg er forberedt i allefall).

Vi får ta en dag av gangen allesammen her inne på forumet ( selv om det er enklere sagt enn gjort) [;)] Krysser alt det jeg har for at vi snart kan bytte forum til : SVANGERSKAPET

Lykke til med prøvingen da monicabebe

Ha en fin lørdagskveld

hei, nei du er nok ikke alene om denne grublinga og laaaaange vente tida til testing.. håper det har klaffet for dere.. krysse alt for at det har klaffet[;)]

Hei. Jeg er i min 2 pp. Føler på meg at "tante" er rett rundt hjørnet. Synes også at tiden går tregt. Har liksom tatt forholdsregler i forhold til alkohol i tilfelle det skulle ha skjedd noe. Ikke det at jeg drikker så ofte, men en vil jo nødig skade fosteret hvis det skulle vise seg at en er gravid. Nesten så jeg føler at jeg har vært gravid i to måneder allerede..... Da kan det jo bli et langt svangerskap. Håper at det ordner seg raskt slik at jeg kan bytte til svangerskapet. Lykke til alle sammen.

Han gubben din er jammen skjønn [:D]

Back
Topp