Gruble *lek*

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Tenkte vi kunne begynne kvelden med en liten lek. Her er reglene:

Denne leken går ut på at man kommer med et ord som begynner på en gitt bokstav. Denne gangen begynner jeg med bokstaven a og gir dere et ord (f.eks sted, ting osv). Personen med første post med riktig svar bruker bokstaven b og ber etter en helt ny ting. Hver ting kan kun bli bedt om en gang, så har "sted" blitt nevnt, kan ikke man spørre om det. Så skal c, d, e... osv spørres om til man kommer til å. Husk å stille spørsmål i fet skrift, så blir det lettere å se.

Alle kan være med, men første person med rett svar lager et nytt spørsmål. (kan gå videre til nr to hvis det blir stående helt stille [:)])

Så får vi ikke treff folk det litt hyggelig her.

La meg få et

Dyr på a

ORIGINAL: Monica89

Ape [:D]

Hurra!

Har du en ny ting å be om til bokstaven b?

Bulgaria

Brasil

Tror det blir vanskelig om det er et bestemt svar. Tenkte bare random så lenge det er på den bokstaven [:D] Så fremt dere ikke syns det er gøy med bestemt versjon da

ORIGINAL: Faerytale

ORIGINAL: Vilnus

Tror det blir vanskelig om det er et bestemt svar. Tenkte bare random så lenge det er på den bokstaven [:D] Så fremt dere ikke syns det er gøy med bestemt versjon da

Jeg synes det er gøy med bestemt jeg, men flertallet bestemmer! [:D]

Jeg og, ellers blir det altfor lett [:D]

ORIGINAL: Vilnus

Jeg synes det er gøy med bestemt jeg, men flertallet bestemmer! [:D]

Da kan vi sikkert ta bestemt

Champagne

Uff.. Går treigt med iPhone :p
Men skal prøve så godt jeg kan mens sambo har okkupert pc'n...

Dublin

Mannlig sanger fra Bergen på E (Etternavn[:D])

EIDSVÅG

Nope[8D]

Back
Topp