Grua meg... :(

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
I morgo skal Ole Sebastian reise til pappaen sin og vere der til 3.juledag...[:(]

Gruar meg foreferdelig masse til å sende han avgårde og feire jul uten han![:(]

Går nok so bra atte vennen ! [:)]
Trur nok mor t Ole Johan passar godt på han og ser fram til å feire jul med barnebarnet sitt. Trur ikkje Ole S kjem til å lide noken nød. Og han får nok MASSE oppmerksomheit. Detta trur eg vil gå bra eg vennen! [:)]

ORIGINAL: *Nyskjerrige Nils*

Går nok so bra atte vennen ! [:)]
Trur nok mor t Ole Johan passar godt på han og ser fram til å feire jul med barnebarnet sitt. Trur ikkje Ole S kjem til å lide noken nød. Og han får nok MASSE oppmerksomheit. Detta trur eg vil gå bra eg vennen! [:)]

er ikkje det at eg ikkje trur han kjeme til å ha det bra altso!![:)]

Er berre det å ver 5 daga vekke fra han og å skulle feire jul uten han[&o]

ORIGINAL: JuleRævva

Håh! Deg er det ikke synd på! Min dro på FREDAG og blir til 5.JULEDAG...

Så shut up [8D]

Oij!![&:]

er nok meir synd på deg da ja!![&o] men han kosa seg sikkert![:)]

Men eg er igrunn ikkje vandt med at Ole S er vekke.. Han er ikkje så mykje hos faren..

Skjønna snupps.
Men tenkt t neste år da!! [:D][:D] Ole s, og ein eller to babyar.
Awh! Gledar meg!
skjønnar det heller ikkje er lett å ver vekke frå han, du som kun har vore vekke fra han 2veke til sammen sia han blei født. Men detta går nok so bra atte! [:)]

ORIGINAL: *Nyskjerrige Nils*

Skjønna snupps.
Men tenkt t neste år da!! [:D][:D] Ole s, og ein eller to babyar.
Awh! Gledar meg!
skjønnar det heller ikkje er lett å ver vekke frå han, du som kun har vore vekke fra han 2veke til sammen sia han blei født. Men detta går nok so bra atte! [:)]

Ja, neste år blir fantastisk!![:D]

Er ikkje så lite som to veker, men er ikkje masse eg har vert vekke fra han.. så er uvandt..[&o]

Back
Topp