Gru/gleder meg til i morgen!

Kraaka

Gift med forumet
Har samtale på sykehuset i morgen med fødselslege!
Var der for en mnd siden og skal tilbake i morgen for å fastsette KS eller ikke!
Har blitt andbefalt av legen  min i ettertid å velge KS pga lungeproblemer jeg har hatt i det siste...astmaen blir bare verre og verre....
I tillegg til sinnsykt fødselsangst så ser det ut til at det blir snitt på meg!
Har liksom prøvd å spyke meg opp i mnd som har vært... og hadde nok sikkert bitet i det sure eplet og født, men når lungene ikke vil være villige til å jobbe for meg så er det liksom ikke lenger noen tvil!

Sist jeg var der så fikk jeg tilbudet om KS..men nå driver jeg å innbilder meg at han ikke skal huske å ha sagt det...eller at han har ombestemt seg eller noe.... Noe han sikkert ikke gjør, men...fader også... hvorfor i helve.. skal en gå og tenke sånn!!

Nei..skal bli godt å gå ut fra kontoret i morgen...å vite hva som kommer til å skje videre!! Et ordentlig svar...en bekreftelse ikke minst!!!

Sukk...takk for at du leste!!!

Å fader...må'n væra snill?

Dette går åååååååååt helvete!!!

Thihi!

[:)]Jaja Kraaka ,så får vi vite i morgen begge to da.... Nå har jeg prøvd "alt" for å få jr til å snu seg ,men -dette blir gutt ja..-Snu seg skal han i alle fall ikke! Så da ser det ut som om det blir et snitt da... [8|]Hmmm ,var ikke i mine planer i det hele tatt!!!Jeg mener :er gravid= skal føde![:)] Har hatt de villeste mareritt i den siste tiden nå,så underbevisstheten prøver å bearbeide alle muligheter.[:D]

ORIGINAL: Asil

Pleier du å få julegaver? Ja, tenkte det. Og alle vet jo at julenissen kun kommer til dem som har vært snill. Ergo.. Herregud, jeg burde begynne å jobbe litt her snart..

Asil
35+6

Ahaaa..... ja..får masse julegaver.... masse..masse...masse....elsker pakker!!
Pakke, pakke!!!

Men fader...tenk om jeg har brukt opp kvota...hehe!! [;)]

ORIGINAL: Micamor

[:)]Jaja Kraaka ,så får vi vite i morgen begge to da.... Nå har jeg prøvd "alt" for å få jr til å snu seg ,men -dette blir gutt ja..-Snu seg skal han i alle fall ikke! Så da ser det ut som om det blir et snitt da... [8|]Hmmm ,var ikke i mine planer i det hele tatt!!!Jeg mener :er gravid= skal føde![:)] Har hatt de villeste mareritt i den siste tiden nå,så underbevisstheten prøver å bearbeide alle muligheter.[:D]

Så spennende da....!!! Full rapport forventes på min pult i morgen innen 16.00...hehe!![;)]

Ååå--håper!! Hadde vært deilig!

Krysser fingre for deg... husk at aprilmammasøskenskap gruppen, støtter deg fullt ut, og sender masse godeee fødselsvibber... Vi er gla ideg..[;)]

Nåååh!!! *snufse* Varskuuuu HORMONER her......[:D]

Skulle en gjort uten dere?!?!? Vel...foruten å kanskje ha et liv....fått gjort noe..ikke blitt firkanta i øynene....senebetennelse....og træler på fingertuppene da....hehe!![;)]

Back
Topp