Gru/gleder meg til i morgen

samaha27

Elsker forumet
Må si jeg både gruer og gleder meg til i morgen..Har 1. timen i morgen til legen..Blir litt mer virkelig kanskje etter å ha vært der..Bestillte time fort etter en del testing, men passet på så timen ble etter da jeg mistet sist..Har mer tro denne gangen etter at testene fortsatt blir sterke, men likevel så ligger d litt i bakhodet..Spes siden jeg ikke hverken merker så veldig mye eller føler meg gravid..Alt er så anderledes enn sist gang jeg var gravid..Da hadde jeg symptomer hele veien og nå merker jeg ikke så mye..Alt blir så uvirkelig på en måte..Spent på om han evnt kan kjenne livmor i morgen da jeg har vært gravid før..Har prøvd å kjent etter selv, men jeg kjenner den ikke i hvertfall..Håper dagen i morgen går fort..Har ikke time før halv 3 så frykter timene blir lange i morgen
 
Livmor kjennes ikke før uke 11. :) her blir det ikke 1 ord. kontroll før uke 10-12, ca samtidig med privat ul.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det kommer til å gå så bra :) Hvordan kjenner man livmor forresten?
 
Det kommer til å gå så bra :) Hvordan kjenner man livmor forresten?
den kommer over skambeinet rundt uke 11. da kjenner du den som en "kant" like over skambeinet :) lett å kjenne om man er slank, men huske ikke eksakt når det skjedde med meg sist :)
 
Livmor kjennes ikke før uke 11. :) her blir det ikke 1 ord. kontroll før uke 10-12, ca samtidig med privat ul.


Sent from my iPhone using BV Forum
Livmor kan kjennes tidlig hos dem som har født før;)Jeg kjente tidlig m både tredje og fjerde
 
Det kommer til å gå så bra :) Hvordan kjenner man livmor forresten?
Om du er av dem som man kan kjenne d tidlig på så kan d kjennes ut som en liten appelsin rett over trusekanten din ca alt v 5-6 uker..Jeg har kjent d ved 5 uker både m tredje og fjerde..Ligg flatt på rygg da du sjekker;)
 
oki! da har jeg misforstått :) kjennes allefall ikke her enda :)
 
oki! da har jeg misforstått :) kjennes allefall ikke her enda :)
Nei egentlig ikke.. Er bare at du må kjenne lenger ned så tidlig og at den er liten så man må vite hva man skal kjenne etter:)Men som du skrev etter ca 11 uker er den over skambeinet..Legen min har bestandig ment at jeg har vært lenger på vei pga at han har funnet livmor tidlig:)
 
Livmor kjennes ikke før uke 11. :) her blir det ikke 1 ord. kontroll før uke 10-12, ca samtidig med privat ul.


Sent from my iPhone using BV Forum
Tror det er ganske individuelt. Min livmor lå over skambeinet og tilsvarte uke13/14 når jeg var hos legen i uke 9.. :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Tror det er ganske individuelt. Min livmor lå over skambeinet og tilsvarte uke13/14 når jeg var hos legen i uke 9.. :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Ja d e veldig forskjell fra pers til pers:)Kommer også an på hvilken stilling den ligger vet jeg..Om den er fremme eller bakoverliggende
 
Har nå vært hos legen..Blir henvist til tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er kommet i m jeg har kun blødningen etter kjemisk i feb å gå ut fra..Han vil vite mer nøyaktig og d er jo betryggende så nå får jeg bare håpe timen kommer fort.,Hvor tidlig kan dem se bankende hjerte?Har ikke vært på tidlig ul før så derfor jeg lurer..Regner m jeg ikke får time før på over en uke så er minst 6-7uker på vei innen da..
 
Back
Topp