GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

Vand

Forumet er livet
Tror dere ikke den største ungen har sølt lilla negllakk nedover det ene armlenet på sofaen!!! [:@][:@][:@] Og det gjorde hun SIST HELG!!!! [:@][:@][:@]

Har ikke oppdaget det nå, for der bruker jeg å ha ett pledd liggende.....................[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[:@][:@][:@][:@][:@]

Å neeeiiiii[:'(][:@][:@]

Ææææææ....[:'(][:'(][:'(]

Men da kan du jo dekke det til med et pledd da??[;)] Skal du prøve å få det bort?

UUæææhhhhhh steika [&:][&:][:o]

ORIGINAL: *Maik1*

Ny sofa på dere?[8D]

Den ER NYYYYYYY!!!!!!!!!! [:@][:@][:@]

Hun måtte fint frem med negllakkfjerner og prøve å skrubbe det vekk! [>:] Ble litt bedre da, men må nok henge ett pledd over der i dagslys[>:][;)]

ORIGINAL: Vand

Tror dere ikke den største ungen har sølt lilla negllakk nedover det ene armlenet på sofaen!!! [:@][:@][:@] Og det gjorde hun SIST HELG!!!! [:@][:@][:@]

Har ikke oppdaget det nå, for der bruker jeg å ha ett pledd liggende.....................[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Hva er problemet hvis du ikke engang har oppdaget det.. [8|][8D]

Skjønner at det er irriterende! [:-] Er jo ikke akkurat så lett å få det vekk.. [X(]

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: Vand

Hva er problemet hvis du ikke engang har oppdaget det.. [8|][8D]

Skjønner at det er irriterende! [:-] Er jo ikke akkurat så lett å få det vekk.. [X(]

OH SHUT THE FU*K UP! [>:][>:][>:][>:][>:]

Hun fikk vekk det verste[;)]

MEN: Jeg er faktisk mest irritert fordi hun ikke kom og hentet oss da det hadde skjedd! Irritert fordi hun holdt stilt om det! [>:] Så vi hadde oss en prat i kveld jah[>:][;)]

neineineinei[:o] kanskje spørre der dere kjøpte den om det finnes noen vaskemiddler som kan klare å få det vekk..[:-][8|]

Uff høres ikke bra ut nei, Oliver tok en tusj å tegnet den ene stolen i stua ikke noe særlig på lys benk [:'(][:'(]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Uff høres ikke bra ut nei, Oliver tok en tusj å tegnet den ene stolen i stua ikke noe særlig på lys benk [:'(][:'(]

Det høres også veldig kjent ut!!! Når vi byttet ut "godstolene" våre for ett par år siden, så vi plutselig at hun hadde tegnet med sprittusj bakpå den ene stolen...... Hun hadde tegnet STORT ett tre, en vei og noen blomster! [8D][8D][8D] Kunne ikke gjøre annet enn å le! [8D]

Back
Topp