Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Konstant sulten og syns jeg bare ser pila på vekta bevege seg oppover og oppover
håper d ikke bare er jeg som har d sånn. Prøver spise mest sundt,'men godteri og litt cola (uff) hører med
Nei,du er ikke alene der!! Prøver å holde meg til godteri og brus i helga,men ikke like lett :/
Orker ikke å trene eller noe heller.. Jobber i i naturbhg,og er ute hele dagen så helt skutt når jeg kommer hjem!!
Men håper at kiloene kommer av like fort som de kommer på etter nurket er født
Hvis du har lyst på godteri og brus så drikk ett stoooooort glass vann (eller mange små glass). Da blir du så mett og nesten litt uvel så da har du ikke lyst på det mer hehe. Lærte det på ett Grete roede kurs jeg gikk på. Funka bra det
Jeg er så mye plaget med kvalme, så jeg spiser HELE dagen for å unngå å være kvalm å spy, derfor fyker vekta oppover.. Er bare å satse på at det blir borte etter fødselen
Jeg drikker veldig mye vann,syns ikke jeg blir noe mett av det :/
Og er ikke abre at jeg er sulten,mne fysen på noe!!
Fyser heldigvis mest på frukt,bær og grønnsaker
Samme her. Var veldig kvalm og kastet opp mye de første månedene. Men nå hjelper det å spise, så jeg spiser masse og hele tiden! Er minst like stor nå 19 uker på vei som jeg var 7 måneder med førstemann. Men det SKAL av etter fødselen iallefall! Greier heller ikke stå imot usunne ting..
Føler det slik jeg å.... Mat, mat, maaaaaaat... Og snooooop merker godt at jeg tidligere har hatt snusen, som jeg brå seponerte når jeg ble gravid. Jaja, får vel bare innse at jeg ikke kommer til å være noe slank og fin gravid