grrrrr!!!!

mammen t daniel

Gift med forumet
blir så irritert på naboene altså! jeg bor i leilighet i 1 etasje og har en liten hageflekk ute, elsker den og har kost meg med å lage bed, plante busker, en liten dam med vannliljer osv. men hva gjør de oppe? joda, de kaster sneipen over rekkverket på terrassen sin de... og det lander i min hage! kjempegøy når min lille skatt skal ut der, han som putter absolutt alt i munnen....[8|] jeg kan si ifra om det uten å virke som en vanskelig og nebbete nabo kan jeg ikke???

klart du kan si ifra

ORIGINAL: Lissyjane

Så klart du må si ifra! De kan da skaffe seg et askebeger.

Sign

Klart du kan si ifra om det...de burde jo forstå at dette ikke er noe særlig og heller skaffe seg ett askebeger... Er jo ikke din hage som skal være det og din jobb å tømme det liksom...

takk. da får jeg bare bite i det sure eple og si fra. håper jeg treffer en av dem ute en dag, har ikke så lyst å gå opp å ringe på[&:]

sign

ORIGINAL: mammen til daniel

takk. da får jeg bare bite i det sure eple og si fra. håper jeg treffer en av dem ute en dag, har ikke så lyst å gå opp å ringe på[&:]

De tar deg jo ikke alvorlig hvis du bare tilfeldigvis spør dem på gata. Ring på og spør på en fin måte om de ikke kan hive sneipene i et askebeger. Si at du har et lite barn og at du er redd hun skal få en av sneipene i halsen. Du må jo bare ta det ved roten. Om de ikke vil høre etter så er det jo ikke værre enn å gå til styret.

de er styret...

Back
Topp