Grrrrr.....

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Jeg har alltid vært relativt slank.
Er 163 høy og vekten er på femti-tallet. Vært fornøyd med det.

Jeg kom fort tilbake til meg selv igjen etter fødselen, og passet inn i de vanlige klærne bare 4-5 dager etter fødsel.

Meeeen! I dag har jeg vært ute å prøvd julekjoler, og jeg har mest lyst til å gråte:smiley-angry026 haha!!

Jeg føler meg rett og slett som en dvask liten minigris....:smiley-angry016
Grrrrrrr...!!!
Helt jævli! Føler at jeg har litt "mage", hvis dere skjønner ?
Den er litt dvask, og blitt synlig!!
Jeg har stort sett alltid hatt relativt flat mage som ikke har sjenert meg og skjønner ikke nå hva som skjer:smiley-angry003

Jeg kan jo ikke se ut sånn.
Det skal sies at jeg spiser relativt sundt, og trener et par dager i uken.
Er veldig aktiv, men allikevel....
Grrrr, får finne et telt å ha på meg på julaften:smiley-angry007

Er det flere som føler deg litt dvaskere for tiden?:smiley-angelic006:smiley-angelic006

Jeg har alltid følt meg dvask jeg;-p Hihi... Men ja, kroppen endrer seg etter å ha produsert to barn;-)

Det har ikke blitt litt ekstra mye kos nå i førjulstiden? Det har det her nemlig, og det passer veldig dårlig i og med at vi reiser til Thailand i romjulen :eek:

Før førstemann har jeg alltid vært stolt av magen min. Den var fast og flat.
Under svangerskapet ble magen kjempe stor, og den ble aldri helt flat igjen.... Så ble jeg gravid igjen og enda større,,,, magemusklene revnet, så etter den fødselen ble den aldri den samme.... Nå etter tredje svangerskap er magen fortsatt stor pga jeg har ikke muskler lengre, så hver gang jeg spiser siger den ut.... Kjempe kjedelig, og jeg føler meg ikke vel.

Fikk beskjed av fysio og vente med å trene magen til snuppa var 6 mnd, men har ikke kommet igang enda. Men etter jul da blir det pilates, som skal være god trening for magen....

Men jeg tror dessverre at kroppen forandrer seg litt etter den har gått igjennom et svangerskap og fødsel....

Men jeg må si Anna1984 at det jeg har sett, så ser du fantasisk ut!!!

Vel, rumpa er litt dvask, men den er heldigvis lett å skjule :p ellers ser jeg lik ut som før graviditeten. Regner med puppene blir litt dvaske de også når melka forsvinner :p
Jeg har fortsatt den evige kampen med å holde vekta jevnt på rundt 45kg, men det er visstnok et luksusproblem å ha store problemer med å legge på seg, så jeg skal ikke klage -.-

Føler meg småtjukk og fæl, og at alt egentlig er blitt større. Våren skal mildt sagt brukes til hardtrening!!!!
Er så heldig da å ha snill mænn som kaller det for "sexy-lubben" , men jeg veit ikke om det hjelper mest for meg eller han jeg hashahahaj xD :p
Jeg syns du er fin som du er jeg "Anna" :*

Godt å høre at det er flere i samme båt:smiley-angelic006

Ikke gøy å ha det sånn.

Jeg må innrømme at jeg har kost meg litt ekstra i julen ja:smiley-angry003
Helsigvis er det snart januar :smiley-angry019
Da er det skjerpings !!!

Magen min er helt ok, jeg har mistet litt innsving i midjen min. Det er mer trist enn at magen har blitt mer pløsete. Verre enn verst er det at sprettrumpa er borte!

Men hvis du føler deg som en julegris, Anna1984, så må jeg få si at du er en meget vakker en! ❤️

Mange juleklemmer fra sjefspurka :D

Jeg ble kjempestor under graviditeten, men etter fødselen må jeg si jeg gikk fint ned igjen. Lår og hofter har blitt permanent større, men nå i det siste har også magen est mer ut igjen, mens brystene minsker veldig (reduserer ammingen veldig nå). Jeg har kost meg litt med kaker og sånn nå i desember, så jeg bør ikke klage :p

Begynner mer "hardtrening" i januar. Men brystene er sørgelig små etter å ha vært så store og fine :p hehehe

Jeg har alltid vært relativt slank.
Er 163 høy og vekten er på femti-tallet. Vært fornøyd med det.

Jeg kom fort tilbake til meg selv igjen etter fødselen, og passet inn i de vanlige klærne bare 4-5 dager etter fødsel.

Meeeen! I dag har jeg vært ute å prøvd julekjoler, og jeg har mest lyst til å gråte:smiley-angry026 haha!!

Jeg føler meg rett og slett som en dvask liten minigris....:smiley-angry016
Grrrrrrr...!!!
Helt jævli! Føler at jeg har litt "mage", hvis dere skjønner ?
Den er litt dvask, og blitt synlig!!
Jeg har stort sett alltid hatt relativt flat mage som ikke har sjenert meg og skjønner ikke nå hva som skjer:smiley-angry003

Jeg kan jo ikke se ut sånn.
Det skal sies at jeg spiser relativt sundt, og trener et par dager i uken.
Er veldig aktiv, men allikevel....
Grrrr, får finne et telt å ha på meg på julaften:smiley-angry007

Er det flere som føler deg litt dvaskere for tiden?:smiley-angelic006:smiley-angelic006
du er ikke alene!! Men til trøst så har du mindre mage enn min!! Føles som j fremdeles er gravid...ikke i 9'mnd, m 3-4 mnd på vei....:-P ikke flink til å trene så kan vel skylde d på meg selv....:-P m j orker ikke tenke på d i jula, bare lyst til å kose meg å spise,drikke d j vil...så får man gå igang etter jul....;)

Jeg har stort sett alltid vært sånn passe formfull og trives godt med det!!! Min eldste datter sier at mamma er så myk og god, og det er jo et fint kompliment synes nå jeg! Men det viktigste er jo så klart å trives med seg selv :)

Takk for at dere er så herlige og åpenhjertige :)

"Godt" å høre at det ikke bare er jeg som føler det slik.

I januar blir det andre boller ja:smiley-angry007

Back
Topp